úterý 30. července 2013

New in - Bag

Zdravím vás slečny. 
Dnes jsem konečně natočila jedno video na téma ''New in'' - co jsem si pořídila.
Problém je,že dnes ho ještě asi neuvidíte z důvodu gigantické paměti a nahrává se mi asi se třemi procenty dobrou půlhodinu,takže se možná dočkám do půlnoci ☺
To,co ale ve videu nebylo,je nová kabelka z Tally Weijl a stála 369,- .
Konečně byla zlevněná,protože ji absolutně nikdy nezlevnili asi kvůli vzhledu a kupovanosti.


Včera jsem zjistila nepříjemnou věc a to tu,že mi přestal fungovat mobil. Přemýšlím rovnou nad tím,že koupím nového ''smartfouna'' a tak bych se chtěla zeptat,jaký máte vy.
Přemýšlím nad SONY Xperia,protože je levný,má ho spolužák a je hezký/dobrý/výkonný (celkem) a má Android.
Máte někdo s ním zkušenosti ? Popř. jaké mobily používáte vy? 

9 komentářů:

  1. Xperie je určitě dobrá volba, já mám HTC a jsem taky spokojená :).

    OdpovědětVymazat
  2. Mám podobnou tašku z Háemka :)) Taky ji konečně slevnili z 600 na tři stovky!! A taky mi přestal fungovat telefon :D Problém je spíš v to, že je celá rodina ujetá na Applu ale na novej iPhone není dostatek peněz, takže jsem bez telefonu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to? A takhle jsem dopadly -.- jsem na sebe také zvědavá,co budu dělat.

      Vymazat
  3. Taky mám teď jednu objednanou z netu a těším se až mi přijde. Kdo by nemilovat kabelky! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na video :) o tom telefonu jsem taky přemýšlela ale nakonec sem se rozhodla, že si počkám na iphone.

    OdpovědětVymazat
  5. takovouhle scháním, akorát trošku menší... :))


    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak táto je parádna !!

    GiveAway with Firmoo.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  7. krásná ♥ také jsem se na ni dívala :))
    já mám HTC Wildfire S, ale jelikož jsem mu minulý týden rozbila displey, čekám až mi dorazí nový i-phone :D

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥