středa 7. srpna 2013

Random of the week

Zdravím slečny. 
V poslední době jsem neměla opět moc času na přidání jakéhokoliv článku, ale uvědomila jsem si, jak ty prázdniny začínají letět, tudíž si chci užívat každého dne a nějak ty dny prožívat jinak, než sezení doma.
Jsem na 4 dny u drahé Sváti a zítra se vracíme zpět k nám,takže se snažíme alespoň podnikat činnosti u vody atd ☺
Abyste nebyli až tolik ochuzené,dávám sem nějaké fotky,které jsem posbírala za poslední dny.








předchozí červencová Elle/ mňamka od ''taťky'' / je někdo z vás introvert jako já ? /
nové brýle / nejlepší šampony,co mohou být / ňufíček / photoshoot 15.7.2013 ☺

Mějte se kráásně a užívejte ! 

5 komentářů:

  1. krásný fotky:)
    Na té poslední fotce ti to moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a ta poslední fotka je dokonalá, jsi moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Daly bych si tu dobrotu :-)


    Zvu tě do mé giveaway: http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Na té poslední fotce ti to moc sluší a máš krásného kočičáka.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥