neděle 28. července 2013

Croatia 2013

Jsem konečně zpátky milé slečny a s radostí píšu tento článek,protože se mi po blogu docela stýskalo.
Jak se máte a jak si užíváte konec července? Rychle to utíká. 
Já jsem se v pátek vrátila z dovolené,která byla vážně úžasná a odpočinková.
Jen mě mrzelo a byla jsem naštvaná,že neměli nikde wifi,takže jsem se nemohla ani ozývat a dva týdny tu nic nepřibylo. Ale teď se budu zase snažit přidávat pravidelně,slibovala jsem i videa.
Pro dnešek Vám chci ukázat,v jaké části jsme v Chorvatsku byli,protože i když někomu připadá tato země nudná,mně tam bylo dobře a na 10ti denní relax to bohatě stačí ☺
/nezbytnost na cestě,pořád to kafe musím lohnit/
/výhled/

/s maminou/
/tohle jsem milovala nejvíc/
/a to si říkáte,jak na dovolené zhubnete a oni vám dávají večeře tohoto stylu/
/válendo v moři ☺/
/ňom/
/tohle nám běžně skákalo do pokojů a také ze stromů/
/relax u moře a čtení staršíchčasopisů/

/nutnost číslo dvě/
/milujufialovouamilujufialovýmušličkovýnáramky/
/nejvíc stylový hromadný bus/
/drzí rackové,kteří jsou strašně ňuňatý/

toto byla možná první sada fotek,ještě bych udělala jeden článek.
Zatím se mějte krásně a užívejte neděli ! 

16 komentářů:

  1. Krásný fotky! Pro mě tedy Chorvatsko není vůbec nudný, miluju tu atmošku tam, ty večerní procházky a tak, každý rok jsem v Chorvatsku minimálně jednou, někdy dvakrát, už od svých 5-ti let :) Ale letos jedu do Španělska, úplně jak všude vidím na blozích fotky z Chorvatska, tak bych nejradši jela znovu tam a na Španělsko se vykašlala :D :(
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě teď také rozhodně není,bylo tam nádherně a závidím ti,že tam jezdíš tak dlouho :)
      Do Španělska? Juu,tam bych se chtěla už tuplem podívat,je to náhodou také krásná země :)

      Vymazat
  2. Krásné fotky a krásné plavky! :))) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. to jsou nádherné fotky :) a máš moc hezké plavky :)

    OdpovědětVymazat
  4. NAPROSTO STRHUJÍCÍ FOTKY! <3 ..Miluju takové články! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné fotky, úplně se mi vybavila ta atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotečky! Doufám, že sis pořádně užila ;) Úplně cítím tu skvělou atmosféru, paráda, vážně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užila,užila :) a moc děkuji,jsi moc hodná !:)

      Vymazat
  7. týjo, okamžitě bych jela :D
    a ta pizza mi udělala pořádný chutě :D

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, jela bych hned.
    Ta pizza (mňám!). (:

    OdpovědětVymazat
  9. aké krásne letné dovolenkové fotografie!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  10. krásné ftoky.. užíváš si :D
    jinak já bez Kafe a ELEE taky ani ránu :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Chorvatsko je skvělý,ráda se tam vracím:))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥