středa 3. července 2013

Balsams

Zdravím milé dámy.
Rozhodla jsem se nakonec článek o balzámech publikovat dnes, protože jsem neměla moc času dnes o něčem psát či něco připravovat kvůli celodenní neaktivitě na internetu.
Vstávala jsem brzy kvůli schůzce na brigádu a také jsem ještě kvůli brigádě zůstala ve městě.
Dnes mi přijede má eS, na kterou se obrovsky těším i když jsme bez sebe pár dní.
Slibuji,že budeme dělat nějaké fotky a zvýrazním je přímo tady.

A teď už k balzámům.
Tady je má sbírka,která je především kvalitní a žádný snad není na vyhazování.
Nejprve bych asi začala balzámy od Labello.
1.2. První dva jsou stejné, tedy s příchutí (vůní) Soft rose - Jemná růže. 
+ nádherná vůně
+ hydratace 
+ snadné natírání,jemně narůžovělá barva (není skoro vidět)
+ levná záležitost,kolem 50,-

3. Třetí je s názvem Pearly Shine a má trošku světlejší odstín.
+ krásná vůně
+ jemné zpestření díky perleti,světlá barva
+ chrání
4. O balzámu od Baley asi nemusím mluvit,vzala jsem ho hlavně kvůli designu :D
+ světlá neutrální barva
+ hodně levná záležitost 
+ krásný design
+ příjemně voní

5. Pátý je také od Baley,bohužel v kalíšku, který nemusím, ale musím uznat,že tento drží.
+ s vůní melounu pro milovníky 
+ neutrální barva,i když je červený
+ trochu mastný,takže déle vydrží
- máte chuť ho sníst,tudíž vám vlastně dlouho nevydrží a mažete pořád dál ..
6. Oranžový balzám se mi už trochu smazal na obalu,ale je od Fanty a dostala jsem ho jako dárek.
+ má příjemnou vůni pomerančů,ale Fantových !
+ je sladký - ňom,takže to má větší výhodu,než melounový
+ je vhodný jako dárek pro radost

7. Tento růžový balzám je od Elfu,kde se mi opět sloupl název a stál 39,-
+ vůně jahod
+ neutrálně růžový,přijemný na rtech
- někdy se protáčí
- rychle mizí,je tekutější - tudíž se i trochu láme
8. U tohoto balzámu bych byla dlouho a už jsem recenzi dělala.
Je ze všech opravdu nejlepší a nemůžu si na něj stěžovat. Mám ho doteď a vůbec nemizí.

10 komentářů:

  1. Ten poslední mám od včera taky, je super, jsem na balzámy úchylná, je to můj každovečerní rituál :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem,já taky,pořád musím dokupovat :D je boží.

      Vymazat
  2. já mám ten poslední ♥ a ten je nenahraditelný.. opravdu!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super recenzia, určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám také od Baley a Avonu:) Mám je ráda hlavně od toho Avonu, patlám si je na rty pořád a vůbec neubývají:D

    OdpovědětVymazat
  5. No balzámy si kupuju a sbírám hlavně přes zimu, ale celkem mě láká od Dermacolu Love Lips, což je něco jako Baby Lips (ty bych chela taky vyzkoušet :)) akorát že ty se sem nedováží :/ Jinak jsem měla ten od Baley v kelímku a zamilovala jsem si ho :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přes zimu jsou fajn a hlavně potřeba :)

      Vymazat
  6. U mě vede Labello, všechny jejich balzámy jsou dobré. :)) Balea nemá špatné, jen je chci vždycky sníst :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako bych to neříkala,ty od Baley jsou strašně lákavé ;D

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥