úterý 9. července 2013

Random of the week

Zdravím slečny. Jak si užíváte prázdniny ? 
Teď jsem zase pár dní vynechávala blogování, jelikož u mě byla eS a tak jsme si užívaly,co to šlo.
Jen to byl trochu odvázanější víkend. Od čtvrtka do soboty jsme absolvovali Obscene Extreme festival, kde se jedná o nejtvrdší hudbu,co snad může být.
Mezi ně rozhodně nepatříme,ale jako celá rodinka jsme jeli prodávat do většího stanu zeleninové čínské nudle,francouzské palačinky a další jídla.
V pátek a sobotu večer jsme se pak jeli odreagovat se skupinou na koncerty.
Víkend to byl skvělý,ale rychle utekl. Zítra mě čeká focení s výbornou fotografkou a odkaz Vám na ní dám v článku,kde vám už budu moct ukázat i hotové fotky ☺









/ v poslední době nestíhám lepší snídaně/letní ňamka/když si takhle vyjdu z obchodu/
/relax/ miláček / procházka po městě / fresh / jedna z večerního koncertu / s láskou eN 

12 komentářů:

  1. mnam to ovocie v misticke :)

    Inak pozyvam ta k sebe na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký random! Poslední fotka je skvělá ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta šestá fotka mě uchvátila! Je naprosto skvělá!! Má prostě něco do sebe. Teda všechny fotky mají něco do sebe, ale vždycky se mi nejvíce líbily "městské" fotky. Ty prostě nikdy neomrzí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé,tak to moc děkuji!:) to mě moc těší Adel! Přesně tak,městské fotky mají něco zvláštního do sebe :)

      Vymazat
  4. Hezké fotky, hlavně to ovoce! :)

    OdpovědětVymazat
  5. SKvělý random!Akorát jsem dostala chuť na kafé a to ovoce!a nic z toho tu nemám,achjo:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,když na to teď koukám,tak mám taky chuť,už to tu taky nemám :D

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥