úterý 2. července 2013

Tag - ''Nežiju make-upem''

Zdravím vás milé slečny ☺
Dnes jsem si pro vás připravila svůj první tag, který byl pro mě inspirací u krásné Romanky a nebude ještě na videu, ale psanou formou.
Takže můžeme jít na to a ničím se nezdržovat ! 

1.Koukáš na televizi? Jaký je Tvůj oblíbený pořad,případně seriál? 
Na televizi v poslední době koukám úplně minimálně kvůli celému roku na internátě,kdy nebyl čas na sledování TV. Filmy stahuji (jsem to ale hacker) a seriály jsem dříve sledovala spíše na televizi a byla to klasická Ulice a Ordinace v Růžové zahradě :D 
Dnes vše sleduji na internetu a mezi mé oblíbené patří hlavně Gossip Girl a The vampire diaries.

2.Vaříš? Jaké je Tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?
Vařím málokdy,ale baví mě to. Začala jsem se učit ve 14ti letech a zatím umím palačinky,rizoto,vajíčka na všechny způsoby,lečo,špagety,zapečené špagety,kuřecí penne,pizzové šnečky,pizzu,francouzské brambory,saláty,bramboráky,houbovou omáčku a další nějaké věci. Na další omáčky zatím nemám
koule.
Ale více ráda peču a to umím snad už vše,na co si vzpomenu.

3.Vysněné povolání?
To,čím jsem chtěla být v pěti letech vám tu vyprávět nebudu,to nikoho nebaví, ale protože mým nejoblíbenějším koníčkem je zpěv a fotografování, tak dvě přání mi bohatě stačí.
Bohužel ani u jednoho jistotu nemám, a tak studuji podnikání na anglické škole.

4.Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
Už docela dobře ovládám angličtinu díky mé škole a v té se snažím opravdu zdokonalovat. Jako druhý se učím ruštinu,která se mi líbí a chtěla bych dohnat španělštinu ☺

5.Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za make-up?
Já ani tak moc za make-up extra neutrácím,to radši za oblečení,které se u mě v poslední době dost prosadilo a pořád přikupuju. Jinak to jsou dekorace a doplňky.

6.Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
Snadno ani nevím,jsem spíš stydlivější typ člověka,ale už mi to dělá menší problém. S věkem přichází odvážnost.

7.Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtení?
Čtu strašně ráda,i když někdy nevypadám na knihomolku. Miluji romány a nejlepší knihu se 3 díly,kterou jsem četla byla L.A. Candy,kterou hodně z vás blogerek znáte.
Odmalička jsem četla hodně,měla jsem knihovnu a z časopisů si ráda kupuji Joy.

8.Co je Tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
Začnu tou nejhorší a to je asi náladovost. Nemám jí na sobě ráda a vím, že ani přátelé ji u mě rozhodně nemají v oblibě už kvůli celodennímu zklamání,že se mnou nebude řeč.
Opravdu mě to štve,ale asi s tím nic moc nenadělám .. holt když vstanu s mráčkem nad hlavou,tak to má spolubydlící eS hned pozná. 
A nejlepší? Asi společenskost,že s nikým nějak nemám problém,jsem přizpůsobivá a když mě chce někdo s někým seznámit,tak nesoudím podle prvního dojmu, ale chci dotyčnou osobu poznat a seznamovat se dál ☺

9.Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
Asi třikrát jsem se byla bavit s rodiči a kamarádkou na diskotéce,ale že bych někam jela sama,to nikdy. Mám strach z těchto akcí a proto nikam nejezdím ani nechodím.
Radši mám akce s přáteli na zahradě,někde venku nebo klasické akce přes den.

10.Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas,kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
Můžu klidně blogovat a mám další zájmy,mezi které patří hlavně zpěv,fotografování,hudba,kreslení,tanec,akce s přáteli,nakupování,badminton,tenis,volejbal a plavání. Také když je možnost,tak si hodně dopřeji spánek nebo trávím čas experimenty s líčením. Snad jsem na nic nezapomněla ☺


Mějte se krásně dámy a užívejte sluníčka <3


6 komentářů:

  1. Skvělý TAG :) A máš úžasné vlasy!

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný tag, niekde som ho už videla a zapáčil sa mi tiež ! :)

    GiveAway : http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  3. No máme toho celkem dost společného :)) A ta poslední fotka je prostě božska :))

    OdpovědětVymazat
  4. super TAG, taky ho mám v plánu :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥