neděle 5. května 2013

Yesterday afternoon

Zdravím v tak krásném slunečném dni. Nakonec se vyjasnilo a teď tu s kočkami relaxujeme.
Sobotní i nedělní den jsme sice přes den strávili ve škole s angličtinou,ale večer si to procházkami vždy vynahrazujeme
Včera jsme se s Yeminkou prošli město,nakoupili potřebné věci a dobrůtky na hokej a večer jsme si užívali fandění našim klukům v Helsinkách,protože tím až moc žijeme. 

Co vy slečny ? Koukáte na Mistrovství ? Fandíte našim ? :) 










10 komentářů:

  1. krásný fotky:) Já na mistovstvý nekoukám moc mě to nebaví:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ooooo hokej pozerám pozerám ;) Ale na našich sa veru pozerať nedokážem :D Mám nervy a radšej si pozriem výsledok na nete alebo v novinách :D Andy

    OdpovědětVymazat
  3. jasně, fandím a věřím!! a v sobotu mě naštvali rozhodčí, vůbec nic nepískali..

    OdpovědětVymazat
  4. skvelé fotky, ten západ slnka. <3 a tento rok nehokejujem.:DD

    OdpovědětVymazat
  5. Fandím, to je jasné!:-)
    Mimochodem máš moc pěkný blog, jsem novým followerem a budu ráda, když i Ty navštívíš a připojíš se k mému blogu;-)
    Pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  6. Super, já fandím jako o život (moc to ale zatím nepomáhá) ;). Barvy na obličej taky mám, takže si myslím, že bysme se na ulici poznaly ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. tá tretia fotka je.. ách, milujem tie zakalené fotky, aj sama ich často robím, aj keď mi vravia, že sa to tým len kazí (ja ich nepočúvam) a síce moji "naši" sú iní ako tvoji "naši", mojim nefandím, dohovienkovali si to už tak pekne, že na fandenie mi nezostal kúsok zdravej žlči (:

    OdpovědětVymazat
  8. Mohla bych si prosím napsat tvůj email a adresu:) vyhrála si giveaway na mém blogu:) Blahopřeju.
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Mockrát děkuji ! :) mám obrovskou radost :)
      email je Nickyna.Dru@seznam.cz a adresu bych napsala do emailu jestli nevadí :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥