pondělí 29. dubna 2013

Random of April

Zdravím slečny ♥
Dnes jsem se rozhodla přispět dalším článkem,co se událo za Duben,jelikož mám trochu času  díky volné hodině kvůli maturitám.
Bude to pouze random fotek,protože tu nepotřebuji vést deníček ☺
Mimochodem,jak jste si užili víkend? Já báječně,byla jsem na Řípské pouti,kde jsme vystupovali se skupinou a bylo to tam vážně skvělé. Doporučuji příští rok touto dobou navštívit pouť na Řípu.
Také proběhly poslední zbytky stěhování a konečně máme vše dodělané. Jelikož mám právě pokoj v rekonstrukci a bude se pořizovat nový nábytek,tak můžu v létě udělat fotočlánek či video,co se týče bydlení v novém.

/ Právě jsem dočetla všechny tři díly L.A Candy . Vážně skvělý příběh/
/Začalo konečně jaro v plné parádě !:3/

/opalovačky probíhají/

/focení s eS./
/Další splněná věc z wishlistu - botičky na léto/
/s miláčkama/ 
/S milovanou eS/ 

Mějte se krásně a užívejte slunečných dní ☺

4 komentáře:

  1. Krásné, ta druhá fotka je nejlepší! :)

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky, jsi moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Připrav se na to, že z těch bot hrozně smrdí nohy. :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky, ta spolecna je krasna
    rada bych te pozvala ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku!:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥