neděle 2. června 2013

New in + eN diary

Zdravím po delší době
Dlouho jsem bohužel nepřidala nějaký článek, což mě mrzí, ale se školou se nedá nic dělat.
V pátek jsme psali ročníkové práce, tedy závěrečky, na které jsem se půvdně měla učit minimálně týden, kdežto kvůli brigádě mi zbývalo se naučit 8 předmětů za dva dny.
Nějak jsem to zvládla a doufám, že si mě slečna matematika nepodá přímo na talíř za 14 dní znovu.
Doufám,že už bude klid a já se budu více věnovat zájmům,o které už nějakou chvíli přicházím.
Také se už tak neuvěřitelně těšíte na letní prázdniny ? Já hrozně moc a nejvíce na hodiny spánku do oběda.
Za tu dobu,co jsem pouze slintala nad krásnými fotkami ostatních blogerek se mi nakupilo více věcí,které jsem potřebovala sehnat. Především je to kosmetika a oblečení na léto.
Co vůbec říkáte na záplavy a vše to dění okolo ? Já jsem z toho taková zmatená,nemám katastrofy a škody ráda.
/Měli dost zlevněnou taštičku v Terranově,tak jsem ji vzala. Hodí se na vycházku,když chci pouze klíče,mobil,sluchátka a peněženku nebo může sloužit na malý netbooček :) /
/tyhle náušničky jsem vyhrála v GIVEAWAY u Andrejky na blogu. Moc jí děkuji ! / 
/Tílečko,které se velmi pohodlně nosí a je s leopardím oblíbeným vzorem./
/tento skvělý krém jsem si pořídila pouze do kabelky a mažu se s ním několikrát denně. Je boží/
/Má první tvářenka a kajalová tužka na oči,která začala sloužit jako horní linky - jsou perfektní./
/Bundička,s kterou jsem ani nepočítala,ale nakonec mě štěstí neminulo a mám jí doma :)/

Další produkty nebo kousky oblečení nafocené nemám a stále uvažuji nad videi,o které mě několik z vás prosilo. A tak se znovu ptám,co byste tu přivítali,popřípadě jak s videi ? 
Budu ráda za každý nápad.
Zítra nejspíš přidám random z května,tak se můžete těšit na fotky.

eN.

8 komentářů:

  1. jé,za nic:)
    krásný věci:) to psaníčko" je krásný:)

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím tě nezvětšila bys písmo o něco? Strašně špatně se mi to čte, jinak závidím křivák, vypadá super :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně,v příštím článku to určitě zvětším :) Děkuju,nosí se perfektně :)

      Vymazat
  3. Ta taštička je super ! Fakt by mě zajímalo, kolik stála, protože já taky takovou sháním a není potřeba kupovat nějakou drahou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Stála 149,- proto jsem ji koupila,jinak si na tyto taštičky moc nepotrpím :)

      Vymazat
  4. bundička je krásná:) nás ty povodně hrozně překvapily, nějakou dobu jsme se nedívali na televizi a pak najednou katastrofa.. naštěstí bydlím na opačném konci republiky:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,právě u nás také zatím nic a doufám,že to tak zůstane :/
      Děkuji ! :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥