pondělí 1. dubna 2013

Random of March

Zdravím. Zprve Vám chci popřát krásné a pohodové Velikonoce ♥
Doufám,že jste slečny nezůstaly na ocet po celý rok a dostaly jste od svých tatínků/dědečků/přítelů/kamarádů/neznalých koledníků pomlázkou :D Já bohužel ano.
Jelikož dnes nemám moc času,tak jsem si řekla,že Vám tu zanechám random z března ☺
/ Ranní káva ala' Nicky  - vstávačka na jedničku ☻ - 1 lžíce kávy,3 cukříky,minimum vody,maximum mléka /
/ Už chci jaro /
/ Happy birhday mum /
/první dojmy ze sluníčka ☺/ 
/miláček se válí a vyvaluje nácíčka/ 
/prázdninový víkend u lásky <3 / 

18 komentářů:

  1. Ta kočička je kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeej užasne fotky :) aj blog máš pekný musim ťa sledovať teším sa na dalšie fotky :)) pokiaľ chceš príd sa pozrieť aj ty ku mne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc,hned se stavím,až si večer sednu k počítači !:)

      Vymazat
  3. SKvělý random:) já dostala od přítele a jeho bráchu:D ale tím to haslo:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej,no já také od bráchy a kamaráda ;D Děkuji :)

      Vymazat
  4. Pekné fotky a fakt krásny blog, takže sledujem :)))
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. palačinky vypají opravdu skvěle! jsem nový follower:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!:) jo,byly fakt dobré :)

      Vymazat
  6. Tie palacinkyyy ohhooo♥ inak super fotky nádherná kvalita:)))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥