čtvrtek 28. března 2013

Wishlist 0.2

Zdravím slečny v první prázdninový den. 
Doufám,že máte všichni prázdniny,já jsem vážně ráda,protože jsem už úplně MIMO.
Přispívám méně,což vím a mrzí mě to,měla bych tolik věcí,ale není čas.
Dnes jsem si sestavila celý wishlist toho,co bych si chtěla do léta konečně pořídit.
Když nad tím tak uvažuji,je to hrozné,co já v mých letech pořád potřebuji,dělá to ta divná doba.
Jenže kdyby se nad tím každý zastavoval,nikdo nebude mít nic. A něco pro radost být musí,že.
Ne vše je ale nepotřebné,jsou věci,které jsou dražší a opravdu by se hodily. 


TADY JSOU :
1. Kufr na kolečkách - Už dlouhou dobu (od začátku září!) si plánuji pořídit kufr,protože už mě nebaví cestovat s cestovní taškou na jednom rameni,z kterého budu mít za chvíli kaši. Opravdu by se hodil.
2. Termoska v designu objektivu - Ano,jako správná fotografka amatérka potřebuje tento hrnek :D Už vím,kolik stojí,takže můžu počítat s cenou. 
3. Dioptrické brýle - Sice mé nejsou nijak zničené,mám je rok? Ale hrozně se mi líbí velké černé obroučky  wayfarer a víte jak to je,když si slečny něco umanou. Myslím,že by šlo i lépe vidět líčení,co myslíte?
4. Botky na léto - Tyhle botičky jsou to nejpohodlnější,co jsem kdy nosila. Sice se po každodenním nošení podrážky hodně odřou,ale za 250,- si je klidně budu pořizovat znovu a znovu. 
5. Boty na podpatku - Tento týden jsem si přesně tyto zkoušela a byla to láska na první krok. 9 stoveček se mi sice cedí mezi zuby,ale chtivost je mrcha. 

V poslední době také koukám hodně po slunečních brýlích na léto a chtěla bych je stihnout. 
Ale asi zase skončím u oblíbené stránky pro brýle - wayfarer.cz :) 
A také musím zapřemýšlet o plavkách,protože ty mé jsou přímo otřesné a musím to toto léto změnit.

A co vy,už máte představu o swimsuitech ? ☺

5 komentářů:

  1. ovšem, ta termoska je libová!:D

    OdpovědětVymazat
  2. neblázni Evičko, neutrácej všechny peníze za tu termosku!!:D je fakt perfektní:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nehehéé,to je výmysl co?:P Hrozná lákačka.

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥