úterý 9. dubna 2013

Recenze - linky She a Essence

Zdravím slečny. Poslední dobou si říkám,že budu muset přidávat článek zřejmě po týdnu.
Dnes tu pro Vás mám recenzi na dva produkty,které mám ozkoušené dost dlouho
Jedná se o oční linky v peru od Essence a She.


Jako první bych představila  linky od Essence ,protože je používám už dost dlouho - skoro dva roky.
Co bych chtěla říct hned z kraje je to,že jsem je měla hodně ráda kvůli tomu,jak skvěle se aplikovaly a nanášely.
Používala jsem je doslova každý den,protože horní linky patří k mému každodennímu líčení.
V minulém roce byly bezvadné,mají jednoduchý špičatý aplikátor (měkký),který neškrábe a naprosto skvěle nanese rovnou tenkou linku. 
Ovšem tento rok mě bohužel velmi zklamala,protože za 3 měsíce tohoto roku jsem musela koupit asi čtvery.
Proč ? Absolutně přestaly kreslit,místo černě kreslí šedivě a linky vypadají jak špatně udělané.
Poprvé jsem myslela,že jsem koupila vadný kus,ale po 4 kusech už je to jaksi problém.
Proto ani nevím,jestli bych je mohla doporučit nebo ne,prostě jsou asi vyschlé. Takže bych dala asi 5/10


Druhé linky od She bych rovnou chtěla odsoudit bez jakéhokoliv názoru a nevím jestli je to opět vadný kus.
Koupila jsem je sice poprvé,ale za mě můžu říct,že jsou katastrofální.
Nevím,čím to je,ale jsou úplně stejné jako od Essence,zprve se nanášely dobře,ale potom přišel šok,kdy jsem přišla z venku a všimla si,že linky mám dvojnásobné,tedy obtisklé na víčku a ještě byly obtisklé modře ! 
Barví to doteď,nevydrží na jednom místě,takže jsou to poslední linky,které jsem si od této značky koupila.
Nevím,jestli máte tyto linky ozkoušené a máte na ně jiný názor,ale já se bohužel setkala s těmito body.
Takže těmto linkám dávám 3/10.

Máte někdo nějaké zkušenosti s perovými linkami a máte nějaké dobré návrhy ?
Ihned mi klidně napište do komentářů,pokud Vám nějaké dobré vyhovují ☺




10 komentářů:

  1. Linky od essence mám a jsem s nimi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě byla taky,nevím co se s nimi teď děje :(

      Vymazat
  2. Jsem celkově s essence značkou spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. od essence jsem jednou měla řasenku a zklamala mě:(( ale ty laky od nich!! ty jsou legendární ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty od Essence vlastním též. Jsem celkem spokojená, ale je pravda, že by mohly být více černé a více výrazné.

    OdpovědětVymazat
  5. já mám radši ty tekuté linky.

    OdpovědětVymazat
  6. "všimla si,že linky mám dvojnásobné,tedy obtisklé na víčku a ještě byly obtisklé modře!" ta věta mě pobavila:D já bych tekuté linky používat nemohla, taky používám jenom ve fixu. Kupuju si je za 120 korun od Avonu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jsou od Avonu dobré? :) nojo,ale je to pravda s tím barvením !:D

      Vymazat
  7. Ahoj členko fotoklubu,
    blog už se začíná po pauze rozjíždět,takže nám prosím dej vědět,jestli chceš i nadále zůstat ve fotoklubu. http://fotak-v-ruce.blog.cz/1304/pekne-od-zacatku

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥