úterý 19. března 2013

Outfit 0.1

Zdravím slečny. Jak pohlížíte na zasněžené ulice ? Já bych nejradši zabrouzdala zpět do zpátečních dvou týdnů. 
V neděli ještě bylo tak krásně,tudíž jsem toho trochu využila,zkombinovala pár kousků a vytvořila svůj první outfit.
Přemýšlela jsem,zda byste tu chtěli i outfity,tak jsem zkusila zprve něco začátečního,na kombinace profík fakt nejsem.
Proto mi napište klidně do komentářů,co si o tom myslíte,popřípadě,jak to poprvé dopadlo :)





Celý outfit jsem sice také fotila,ale jelikož byl strašný vítr a sluníčko,tak jsem měla oči jako číňan a slzy všude.
Možná příště ! 

14 komentářů:

  1. Ty první 2 fotky!♥ Sluší ti to :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  2. krásný outfit:) košilka je skvělá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) ona je to spíš jeansová bundička,ale skvělá je :)

      Vymazat
  3. boží outfit, seš fakt hrozněmoc pěkná'))

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky, a jeanová bundička!

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Blogerko..
    Chtěla bych ti připomenout, že fotografický klub jehož si členem trpí nedostatkem fotících členů. Proto dej vědět na blog fotoklubu jestli stále žiješ či dýcháš a jsi schopná fotit.Vím, že času je málo škola nás zatěžuje... proto se ozvy bud' na em@il fotoklubu nebo na jeho blog (fotak-v-ruce.blog.cz)
    Děkuji za pochopení... doufám, že patříš mezi ty , kteří chtějí aby fotoklub dále fungoval ;)
    Pěkný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem odpověděla na fotoklubu :)
      Děkuji za připomenutí,názor jsem tam napsala a ještě jednou se omlouvám :)
      Hezký den!

      Vymazat
  6. jsi krásná a ta denim bunda je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky! http://livelifebysara.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. si moc krásna ;)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥