neděle 17. března 2013

Happy birthday Mum ♥

Zdravím ranní ptáčata jako jsem já ♥ 

Zase tak osobně bych to nebrala,nikdy takhle brzo nevstávám,popravdě vůbec,jen dnes jsem naspala pouze 2 hodiny.
Jsem zvědavá,jak dnes budu fungovat,když mám na starosti týdenní úklid,balení a cestování na internát :D
Doufám,že se máte skvěle jako já a vstáváte s dobrou náladou. Bráška mi pořád nevrátil kabel od foťáku,takže nemůžu přetahovat fotky. Takže zatím pouze fotím a fotím a pak vás tu příští týden zahltím plno fotkami.
Udělám z toho nejspíše random. Nezapomeňte pro více fotek koukat i sem - http://nicolphoto.blogspot.cz/

Také už se těšíte,až k těm krásným jarním kytičkám přibyde to slunečné teplíčko ?! :)
Já už se nemůžu dočkat !!

¨
Mimochodem dnes je 17.3 a moje milovaná maminka slaví narozeniny !! Tímto jí chci i tady popřát Vše jen to nejkrásnější a nejlepší k jejímu dni ! ♥ 
Mám Tě moc ráda mami ♥ 


4 komentáře:

  1. krásné fotky :) moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. seš krásná') hrozně se těším až bude hezky, sníh a bláto se fotit nedá-_-

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Tinn :) Přesně tak,opravdu se blátíčko fotit nedá -.-

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥