čtvrtek 14. března 2013

Avon Naturals - Balsam

Zdravím kočky.
Dnes přidávám recenzi na jeden produkt,který už mám opravdu vyzkoušený. 

Jedná se o balzám na rty od Avonu.
A co bych k němu řekla ? Promiňte,ale kvalitní recenze asi dělat nebudu,nemám v tom tolik praxe :D 
Nejdříve začnu konzistencí,která je velice dobrá. Je poměrně hustý,mastný a průhledný,takže nezanechá stopu. Má příjemnou vůni medu a včelího vosku a jelikož jsem tyto vůně nesnášela,i to mě u tohoto malého zázraku nadchlo a ta vůně je i ''jiná'' .
Co se týče nanášení,tak moc nemám ráda kalíškové balzámy,ale tohle je výjimka,která mi nevadí.
Takže nemám problém s tím,abych nanášela balzám na rty třeba aplikátorem na rty.
S množstvím jsem spokojená,už mám produkt přes 3 měsíce,je stále skoro plný a vydrží ještě dlouho.
S cenou problém nebyl už vůbec žádný problém,byl zlevněný na 49,- .

A jaký to má výsledek pro rty ? Takový,jaký jsem si přála.
Mám po něm opravdu hladké rty,nepraskají a nejlepší je,když si nanesu balzám na noc,protože se nejvíce vstřebává a tím se povrch vyhlazuje a odlupuje staré zbytky kůžičky.
Tímto článkem tento malý zázrak můžu jedině doporučit,protože mi žádný tolik nepomohl :)

Výhody : Vůně - Cena - Velké množství v malém kalíšku - Dostavení kvalitního výsledku - Dlouhotrvající
Nevýhody : Žádné (musíte si pořídit aplikátor na rty) 

Máte s tímto balzámem zkušenosti ? Jaký vám pomáhá ? 




4 komentáře:

  1. Taky ho mám! koupila mi ho mamka a nemužu si ho vynachválit.. krásně voní, skvěle se nanáší a na mou popraskanou hubu mi skvěle pomohl ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo,velmi mi pomáhá a jen tak ho žádný už nenahradí ;)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥