pondělí 11. března 2013

Nicolet's diary 4

Zdravím krásky ♥.
Dlouho jsem ničím nepřispěla,protože není čas a hlavně jsem ani neměla foťák a fotky nebyly.
V poslední době bylo tak krásně a zase má být mrazivé počasí,no neštve vás to jako mě ?
Už jsem pomalu odhazovala kabát a chtěla jsem to vyměnit za lehkou bundu,ale asi to nepůjde.
Občas mám pocit,že mě vyžvýkala kráva,jak jsem ze školy unavená a ještě ostatní věci.
V sobotu jsem maximálně oddechla na dvě hodinky v Aquaparku,kde jsem si to s přáteli užila :)

V dalších dnech by tu na vás měly čekat hlavně recenze,mám hodně věci na zrecenzování. 
Takže se můžete těšit na mé dobré/kritické názory.

V pátek jsme byli v IQ parku v Liberci.

Mimochodem jsem založila nový FOTOblog,kde budou opravdu už jen fotky,prostě mé stránky.
http://nicolphoto.blogspot.cz/
Zde se můžete podívat a brzy tam přidám i ceník fotografií.


3 komentáře:

  1. Štve mě uplně stejně jako tebe jak jsme se dozvěděla že má zase začít mrznout!Už aby vážně bylo pořádné jaro:)
    A máš moc hezké fotky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥