čtvrtek 14. února 2013

Sweet sixteen

Krásný den všem zamilovaným ♥

Tak se přiznejte slečny,která z vás byla nebo ještě dnes bude potěšena svým milým ? 
Teď se přiznám zase já,protože já Valentýna nějak neslavím a tento rok ani nemám s kým slavit :)
Nějak mi to ale samozřejmě žíly netrhá,spíše mám pocit,že mě za chvíli roztrhá ta děsná chřipka.
To je tak,když člověk potřebuje být ve škole,napsat si testy a já se zatím musím sbalit z internátu.
Ale nemoc necháme nemocí. Dlouho jsem ničím nepřispěla opět kvůli nedostatku času,ale pokusím se to napravit.


Před 8 dny jsem také slavila své šestnácté narozeniny,díky kterým jsem měla snad nejlepší den.
Byl to úplně normální středeční den,kdy jsem šla do školy,ale mé milované slečny mi udělaly překvapení :)
(Viz obrázek dortu)
Od maminky jsem si mohla sama vybrat v obchodě,co se mi líbí a to Vám ukážu určitě zítra v New in.

Zítra se můžete těšit na další články ! S láskou vaše N ♥ 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥