sobota 16. února 2013

New in

Zdravím slečny. Dnes přidávám něco z New in.
Moc toho nenapíšu,protože se stejně nic zajímavého nestalo,jelikož jen pořád ležím a ležím.
Fotit doma nic nemůžu,bráška mi vzal foťák do Vídně,takže jsem jako bez ruky. 






11 komentářů:

  1. hezký věcičky :) ta B.U. božsky voní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu,Heartbeat kupuji už poněkolikáté,je to moje stálice :)

      Vymazat
  2. B.U. voňavky jsou úžasný♥ Krásné věci :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  3. super nákup:)
    zúčastni se giveaway u mě na blogu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    byly by jsme rády,kdyby ses zúčastnila naší druhé fotosoutěže. http://fotak-v-ruce.blog.cz/1302/fotosoutez-prihlaska#pridat-komentar

    OdpovědětVymazat
  5. od Baley mám kondicionér na hnědé vlasy a je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Bezva nákupní kořisti a pro mě inspirace...už jsem nebyla na nákupech nejmíň týden (absťák). ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Super věci sis pořídila:)) Ta podprsenka je překrásná<3
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle balea šapmó jsem měla, akorát na blond vlasy a hned po prvním umytí jsem ho vyhodila do koše. Měla jsem po něm hrozně ztěžklé a mastné vlasy. Ani recenze jsem nečetla dobré, snad tvým vlsům sedne:) jinak nákup parádní, mám stejnou podprsenku a ta mikinka je boží:)
    http://www.eistear.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥