pondělí 4. února 2013

Training

Zdravím slečny,jak se máte ?
Dnes opět začal obvyklý způsob přežívání dní ve škole a jelikož máme ruštinu,tak tvořím článek.
Sice ten dnešní bude celkem na nic,ale bohužel nemám moc času.
V bližší době připravím recenze na nějaké produkty a filmy,postupně při večerech.
Jen jsem dnes chtěla poukázat na optimistické myšlení,které se teď docela dostalo k hodně holkám a to jest pravidelné cvičení každým dnem. Rozhodla jsem pro totéž.
Dříve to bylo tak,že jsem začala cvičit a dopadlo to na dobu nejdelší dvou až tří dní a ještě s nechutí.
Jednou jsem začala cvičit podle videí s Jillian,vydržela jsem pouze týden a vzdala to.
Minulý týden jsem ale zničehonic začala cvičit a hlavně posilovat,protože potřebuji hlavně tělo zpevnit.
Tentokrát nijak podle videí neposiluju,pouze 8 minut ABS,což jsem našla díky blogerce Lili.
Chtěla bych k tomu nějak upřesnit i stravu,ale díky internátu jsou ty nákupy trochu těžší. 
Co vy,cvičíte ? Doufám,že někdo budete mít chuť se také připojit ! :) 

12 komentářů:

  1. Já cvičím pilně už 14 dní... Dnes začínám s běháním... :) Držím ti palce, ať ti to vydrží! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Tak i tobě držím palce,ať to dotáhneš do konce!

      Vymazat
  2. Já taky nějakou dobu cvičila podle videí Jillian, ale přestalo mě to bavit a cvičím pravidelně jógu a pilates :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nad tím přemýšlela,ale asi to není nic pro mě :)

      Vymazat
  3. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  5. Na recenze se moc těším :-) Zkoušela jsem pravidelně cvičit už několikrát, bohužel jsem vždycky skončila s kopou zmrzliny u televize :D Tobě ale budu držet palce ať ti to vydrží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož jsem teď nemocná,tak jsem cvičení opět přerušila :(
      Ale nehodlám to jen tak zahodit,co nejdřív zase začnu !:)
      Chce to jen pevnou motivaci a půjde to líp,tu zmrzlinu v obchodě prostě obcházej!:D

      Vymazat
  6. Se cvičením to mám uplně stejně! A s Jillian taky :D bohužel já jsem děsně líná, ale doufám, že jednou se mi taky rozsvítí jako tobě a pořádně se do toho opřu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj,každý si to jednou uvědomí a zase se do toho obuje :) přeju hodně štěstí!

      Vymazat
  7. mjamii čerstvé ovoce a smothie <33,
    taky jsem začala cvičit, už před dvěma týdny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krása co? :) tak to Ti držím palce!

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥