čtvrtek 3. ledna 2013

Wishlist 0.1


Zdravím slečny. Dnes jsem byla na brigádě a jsem utahaná jako kotě.
Také už byste chtěli léto ? Já už ano a chci konečně fotit,máme tak velké plány.
Dnes bych vám chtěla ukázat můj Wishlist věcí,které bych si v bližší době chtěla pořídit a vlastnit.
Jelikož už budu mít penízky z brigády,konečně budu mít možnost krom osahávání krásných věcí také ty věci hodit přímo do košíku.

1 a 4. Chtěla bych si především pořídit tuto materiálovou kabelku,kvůli zrcadlovce. Je prostorná a moc se mi líbí.
2. Nechci přímo nějaké toto tílko,ale myslela jsem tímto jakékoli oblečení s leopardím vzorem,které spadne přímo do mé sbírky leopardího šatníku :D
3. Ano,ano ani já už neodolala delikátnímu Tangle teezru. Musím si ho pořídit a už mám vyhlídnutý.
5. A na závěr průhledný holový deštník. Oslnil mě a úplně vidím,jak mě budou fascinovat kapky na průhledném povrchu. 
A co vy ? Máte nějaké plány v nakupování ?

13 komentářů:

  1. plány nemám, ale ty tvé se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tangle teezer, taky ho chci! :D
    A seznam co bych si teď po vánocích přála se mi pořádně roztáhl! :D

    OdpovědětVymazat
  3. zas ten TT, nojo přiznávám, taky si ho přeji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna jsem se dostala na blog, kde byl rozhovor se mnou a viděla jsem, že jsi tam psala. Tak to jsi ty, ta záhadná, o které mi Danik vyprávěl :). Chtěla jsem už několikrát, aby mi tě ukázal, protože mi říkal, že jsi prý velká fanynka :). Což mě opravdu moooc potěšilo :)). A nikdy jsme se k tomu nedostali :/. Tak konečně už jsem v obraze :))

    OdpovědětVymazat
  5. Kabelka je fakt pekná a tangle teezer odporúčam :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. ten deštník jsem jeden čas taky chtěla, ale nijak jsem se po něm nesháněla :)

    OdpovědětVymazat
  7. tá kabelka je super
    ak budeš mať čas pozri sa na môj blog práve som ho začala písať a každá návšteva ma poteší http://petra-book.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. ta šedivá kabelka je moc hezká :)

    Nicol

    OdpovědětVymazat
  9. Já nutně potřebuju ten deštník!! Odkud ho prosím máš? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super veci tu máš :) Ja som uplne na kabelky takže vždy si kúpim nejakú novú. A Tangle teezer tiež rozmýšlam že si ho zaobstarám lebo som len dobré veci o ňom čítala :)

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥