neděle 6. ledna 2013

Nicolete's diary 3

Zdravím slečny. Dnes jsem se chtěla probudit dříve,ale vymklo se to z rukou a teď mám co dělat.
Jelikož dnes už odjíždím na internát,budu si muset zvyknout,že zase nebudu psát tak často.
A tento týden už vůbec ne,protože jak jsem zmiňovala jedu na lyžák a notebook s sebou neberu.
Vaše články si přečtu další víkend a budu toho mít nejspíš dost :)
Co vy,jedete někam nebo se už chystáte do školy ?
Já toho ještě mám dnes dost,musím si dobalit věci,nachystat lyže a také se zkulturnit.
Včera jsem natáčela své první video,protože jsem četla,že bych mohla videa dělat na váš zájem.
Natáčela jsem poprvé,podruhé a ještě potřetí neúspěšně,jelikož mi poprvé nestačila paměť,podruhé mi zazlobil foťák a potřetí se mi vybil,což byla pecka.
Takže někdy příště a pokud byste měli nějaký nápad,tak pište do komentářů tipy videí.
Večer ještě přidám jeden článek a teď se jdu vrhnout na mé čekající tašky.

9 komentářů:

  1. chystám se do školy - a pilně - celý víkend ležím v učení :/
    lyžák máme až na přelomu února a března, těším se docela :) ty si ten svůj užij! a nic si nezlam!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé. To líčení je krásné. Tak bys nám mohla udělat video třeba právě na to :) To by byla pecka. Jinak já zejtra frčím do školy :/ Tyranie takhle po 14 dnech :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné líčení a uží si lyžák ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Uží si to ;)
    No včera jsem byla v Praze, takže jsme na školy kašlala.
    Pěkné líčení ;) sluší ti to. Jsi fakt hezká!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné oči! To se mi moc líbí:)!

    OdpovědětVymazat
  6. I já jsem strávila své mládí na intru. Ale byly to jedny z nejlepších let! :) Jinak to líčení je opravdu moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lovely blog you have here :)
    Would you like to follow each other via GFC or more?
    Let me know :)

    Kisses!

    http://gagcloud.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. To líčení je nádherné!♥ Co udělat video jak na to?:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥