středa 2. ledna 2013

Vlogs !

Cody's vlogs

Zdravím v novém roce ! První článek je trochu netradiční téma,které bych vám chtěla přiblížit.
Předem mohu upozornit,že to třeba nenadchne všechny a ne každého je to parketa.
Každopádně bych Vám chtěla představit jednoho skvělého kluka,který je vážně talentovaný a chce si splnit svůj sen. Jelikož působil už jako moderátor rádia,také se věnuje vlogům na Youtube.
Natáčí videa z důvodu,že ho to opravdu baví a chce,aby si i ostatní lidé uvědomili,jaký je jejich cíl.
Protože cíle se má co ?? Dosáhnout !
O to on se snaží a proto bych vám ho chtěla přiblížit tímto způsobem,pokud jste ho ještě nezaregistrovali.
Mám také to štěstí,že ho můžu znát osobně,protože je to můj drahý spolužák a velice si vážím toho,že spolu máme dobrý vztah a hlavně toho,že mohu posoudit jak je sám sebou a umí si věcí cenit :)
Tady je pár ukázek z jeho tvorby ..







Jak jsem psala,někdo tuto zábavu rád nemá,každopádně já se vždy těším na nové nápady.
Byla bych moc ráda za názory v komentářích,mějte se krásně kočky !

7 komentářů:

  1. klučinu neznám, na videa se určitě mrknu :)
    inspirativní článek!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý videa! :D
    To s tou zebrou je skvělý! :D
    Šťastný nový rok, hodně štěstí a hlavně zdraví! :)
    Užívej si! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle jsem se už dlouho nenasmála :DD opravdu pobavilo :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo,na klučinu jsem minule koukala. :D) Je vtipnej a určitě něco v hlavě má. Takže mu držím palce. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥