sobota 26. ledna 2013

Random of January

Zdravím slečny po hoodně dlouhé době. Je mi hanbou,že jsem nepřidávala žádné články,ale.
Nechci psát žádné výmluvy,v posledním týdnu to bylo i tou nechutí vůči některým věcem.
Hlavně to ale bylo časem,který teď vůbec díky stíhání školy s brigádou nemám a první týden v lednu byl lyžák.
Kdyby se někdo ptal,jaký lyžák byl podle začínajících pocitů,že se mi tam vůbec nechtělo - byl skvělý.
Budu na něj vzpomínat moc ráda a naučila jsem se konečně lyžovat! Je to úžasný sport.
Aby toho za tu dobu nebylo málo,samozřejmě jsem stihla nafotit tolik fotek,že z toho vznikne i takový random.
Doufám,že jste na mě nezapoměli a můžete se podívat,jak probíhal leden :)

Fotky z lyžáku :) 

I když volby dopadly naprosto katastrofálně,tak budu odznaky nosit dál,protože za prezidenta měl být K. 

9 komentářů:

  1. A co máš za brigádu? :))) Obdivuju takhle se školou.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ať sháním jak sháním :( nemůžu nic najít
      krásné fotky Nicky!

      Vymazat
    2. No,v poslední době se také obdivuju,protože nemám čas na sebe. Brigádu mám v bráškové manažerské práci :)

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že sis ten lyžák užila!:)
    A ta třetí fotka je naprosto dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta třetí fotka je dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. to je dobře,že sis ho užila... 3 fotky je fakt super!! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  7. Na blogu proběhla inventura,víc si přečti tady http://fotak-v-ruce.blog.cz/1301/inventura-protrizeni-clenu-fotoklubu

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥