sobota 1. září 2012

Informačka 0.1

Zdravím vás slečny. Teď v poledne jsem chtěla upozornit jen na takovou malou informačku.
Jedná se o to,co vás v příštích dnech a týdnech může čekat tady na tomto blogu.
Také jsem jen pro informaci změnila design,nezakládám si na složitosti a proto zvolila další jednoduchý,doufám,že se bude líbit. 
Hned zprve vás upozorním spíše na to,že si ještě netroufám říct,kolik článků se tu za týden ale také za dva může objevit.
Z důvodu pobytu na intru ještě nevím,kolik budu mít času a kolik toho bude zbývat právě na blog.
Blog mám hrozně ráda a hlavně jsem si oblíbila ty vaše a proto bych kvůli tomu nechtěla skončit.
I kdyby jednou za týden,pořád bude blog fungovat. Budu se snažit přidávat takové články,aby se vám tu nadále líbilo a mohli jste sem přijít.

A co tu v bližších dnech můžete čekat ?

Určitě :  • Určitě fotky,které přidávám pokaždé,tedy má amatérská práce
• první dojmy ze střední
• fotky z intru 
• posty nejoblíbenějších písní
• NEW IN posty + recenze
• posty nejoblíbenějších milých blogerek,které pravidelně navštěvuji :)

Dále bych ještě chtěla hrozně moc poděkovat všem slečnám,co mě navštěvují a zanechají tu komentáře.
Jsem vám strašně moc vděčná a ještě jednou děkuji ! ♥

Ano,máte pravdu,to je pusa pro vás. 

11 komentářů:

  1. Rozkošná fotka!!:)
    Na první dojmy ze střední se můžeš podívat i u mě, počítám že hned v pondělí. Už teď jsem z toho vykolejená!!!
    Snad se ti bude na intru líbit a chytneš dobré spolubydlící. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo,spolubydlící je perfektní :)

      Vymazat
  2. Též nevím,zda náš blog bude fungovat každý den,až začne škola.Nu což,budeme se snažit,i ty,aby jsme čtenáře nezanedbávali.:)
    Ách,a jak ta pusa byla sladká!
    Hodně štěstí na intru! ,)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak,budu se snažit ,co to jde :)
      No to jsem rááda ^^
      Děkuji !:)

      Vymazat
  3. na tý fotce vypadáš krásně.. fakt ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  4. na články se těším, ať se Ti daří na střední! :)
    super fotka, máš krásný vlasy!

    OdpovědětVymazat
  5. Jů! Nikolka je nádherná! o.O =))* Věnuješ mi někdy také pusinku, Nikolko :') Své kamarádce bydlící opodál? O:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥