pátek 31. srpna 2012

Active week.

Zdravím všechny,že žiju. 
Omlouvám se,že jsem se tu takový týden neukázala,ale budu se vám snažit potvrdit,že nebyl čas.
Ano,byl by večer,ale to už jsem ráda,že sedím nebo ležím :X.
Když to vezmu od začátku,už jsem se zmiňovala,že jsme od neděle do úterý měli seznamovací adapťák.
Na ten klasický jedeme jindy,ale tohle bylo setkání s intrem. Můžu vám říct,že jsem asi blázen,co se tam těší.
Opravdu mě to uchvátilo. Poznání nových lidí,kteří jsou strašně fajn,skvělá spolubydlící,skvělé pokoje a nevím co všechno.
Jsem vážně ráda,že nechci domů a není to tam pro mě jako v kleci. Samozřejmě občas depkařím,jak neuvidím 14 dní mamku,na kterou jsem zvyklá a své přátele,na které nikdy nezapomínám.
Což,zvládnout se to musí a nesmí se fňukat,jinak to bude horší,že.
Fotky z intru bohužel nejsou,při seznamováku,který byl superbezvabombamega se fotit nestíhalo.
Už se těším na na neděli,to už se jede natrvalo,takže balím,kupuju,hodnotím věci na intr.

A co vy,jak se těšíte do školy ? Měli byste ještě radši prázdniny ? 
Další dny jsem bez mrknutí oka strávila opět focením. Jelikož mám poslední týden v našem městě možnost,abych nemusela koukat na čas,kdy budu mít volné dny,tak jsem toho využila. 
Všechny fotky se myslím vydařily,jsem s modely/kami velmi spokojená a snad i oni budou.
Od každých přidám jen jeden příklad.
Jen mě opravdu štve,že nemůžu fotit zrcadlovkou,každý ji dnes má,ale já se snad nedočkám . . 


Toto bylo včerejší focení,které jsme si teda musím říct pořádně užily.
S modelkou byla úžasná spolupráce,legrace a fantazie.

S modelem byla také úžasná spolupráce,setkání napoprvé dopadlo bez chyby a máme v plánu jít fotit ještě znovu.

I mně udělala milovaná kamarádka radost :)


Jak se vám líbí příklady fotek ? Mějte se krásně ! 

14 komentářů:

  1. Fotky jsou skvělé!
    A nejsi jediný blázen, taky se těším. :) A adapťák mě čeká až někdy v říjnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A k článku u mě na blogu..
      To mě déšť nebudí, spí se mi při něm líp, ale štve mě takové počasí. :(
      Já jsem se toho koktejlu hrozně bála, ale bylo to fakt dobré! Určitě ho taky vyzkoušej. :P
      Joo, jsme to my, děkujeme. :)

      Vymazat
  2. Ta druhá a poslední fotka je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, nejhezčí je ta 4. :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. O moc jsi nepřišla, jen jsem si uvědomila, že jsem v poslední době nepsala tak, jak jsem vlastně psát chtěla. =)
    Víš co si myslím? Že ty ani zrcadlovku nepotřebuješ, protože máš dokonalé fotky, opravdu se mi líbí. Kde je případně upravuješ? =)
    Jinak ale zrcadlovku nemám ani já a taky si ji nějaký ten pátek přeju. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super, že máš spolubydlící podle svých představ.. mě taky za chvíli čeká stěhování, ale my jsme si s kámoškama pronajaly byt, takže se těším asi ještě víc než ty :) každopádně mně škola začíná až 17.září, takže mám ještě chvíli prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásný fotky. tak ať se ti tam pořád tak líbí, co bych za to dala:D

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně moc vám děkuji za komentáře,jste úžasné ♥.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥