čtvrtek 6. září 2012

Back to school.

Zdravím s trochu větším opožděním.
Věřte mi,že intr je vážně velká pohoda jen s jednou negativní věcí,že je tu ''ochotná'' vychovatelka,která nám už celý týden  nezařídila internet,takže funguji pouze ve škole.
Proto mě prosím zatím omluvte,že žádné články nejsou a ani nebudou,příští týden je zase adapťák.
Teprve dnes nám začaly učební seznamovací hodiny,do včerejška jsme nic nedělali.
Jinak vám můžu říct,že mám perfektní spolubydlící  ♥.
Moc informací ještě nemám a na fotky zatím ještě nedošlo,ozvu se ještě o víkendu,kdy jsem doma a ne na intru.
Mějte se krásně kočky.
 Taková ta první intrová.
Jak se daří na škole vám ? 

7 komentářů:

  1. To je dobře, že se ti tam líbí! :)
    Já jsem taky spokojená, zatím.. dnes jsme poznali češtinářku a asi to bude masakr!! :)
    Jen jsem si stále nezvykla na vstávání o půl šesté a kolem té čtvrté odpolední už odpadávám :D snad se to zlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se na škole daří stále stejně dobře :) je skvělé žese ti tam líbí, alespoň se budu také více těšit na novou školu :) Momentálně bych ale svou třídu opravdu za nic nevyměnila, jsou tam pohodoví lidé, které mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta první fotka je nádherná! :) Mě se na škole zatím daří dobře, ale to brzo přejde :/ :D

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. krásna fotka:)

    mne ešte nezačala tak je mi dobre:D


    ak by si chcela mohli by sme sa navzájom follownuť

    littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásná fotka:) a na intr jsem vždycky chtěla, toužila jsem po tom od základky:Dpak jsem si našla přítele se kterým jsem skoro 3 roky tak mě to hned přešlo:Dprotože bychom se viděli málo, ale ta představa, že žádné buzerování od rodiču, žádné hlídaní sourozenců:D ach ráj na zemi:D

    OdpovědětVymazat
  6. Do školy jsem se tak strašně netěšila, to si nedovedeš ani představit..ale nakonec to trošku zachránili dva noví spolužáci, kteří si sedli před nás ( přede mě a kamarádku Lenny) a teď na nás aspon není vidět! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi krásná! :O :)) .. Ve škole zatím dobré. Myslím, že to zatím je podstatné :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥