úterý 18. září 2012

Favourite photographers

Zdravím kočky. Omlouvám se,že jsem nesplnila to,co jsem napsala,ale bohužel není čas.
Většinou teď články píšu ze školní lavice,protože potom není vůbec čas.
A k tématu ? Možná pro někoho nic záživného,někoho bude bavit prohlížet fotky stejně jako mě.
Každopádně mně se nedivte,já jsem do fotek a fotografů zažraná poslední dobou do posledních sil a neustále sháním nové stránky.
Chci vám představit 4 velmi dobré fotografy,kteří už mají vyšší zkušenosti a z nich jim vycházejí úžasné fotky.
Stačí kliknout na jméno a můžete si prohlédnout mnohem více fotek,kde najdete od všeho něco.
Možná některé z nich znáte,každopádně uvítám každý názor na to,jak se vám jejich fotografie líbí.

 Lily je především velmi dobrá fotografka,mimo to je ale talentovaná na další jiné činnosti a že jich je dost.
Nejen,že má přirozený talent,ale je také velmi originální a má svůj svět.

Petr Osina 
Petr má podle mě vážně skvělé nápady,co se týče focení,připadají mi hodně smyslné a mají v sobě hodně zamyšlení.
Zatím jsem u něj viděla nejlepší fotky podle mého vkusu a to nejen fotografie lidí :)


Veronika Uhlíková
 Veronika má skvělé fotky,co se týče lidí,má úžasné modelky a nápady. Nebojí se odvážnosti v míře.
Používá krásné barvy,její fotky jsou pestré a pořád je musím prohlížet :D 


Petr Huser
 Jako poslední jsem zvolila trochu něco jiného co mě zaujalo u tohoto fotografa a to jsou tito nádherní pejsci a vůbec všechny zvířata.
Jsem milovnice psů,takže hlavně ti tu hrají roli a s těmito Šarpejíčky ty fotky nemají chybu ♥.

Předpokládám,že to ne všechny zajímá,ale přeci jen ten blog k něčemu takovému mám a ráda zvýrazním dobré fotografy.
Snad se sem co nejdřív zase dostanu a nejspíš budou v nejbližší době spíše randomy.
Mějte se krááásně !

19 komentářů:

  1. Miluju prohlížení fotek :) není den, kdy bych neobjevila nějakou novou galerii.

    OdpovědětVymazat
  2. Nicky, vybrala jsi skvěle. Fotky mi zvedly náladu a to se počítá ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow,tak to mě moc těší,že jsem se někomu pokusila zvednout náladu :)
      Většinou si také fotky prohlížím,abych si spravila náladičku ;) !

      Vymazat
    2. Tak to se shodneme ;-). Já mám dokonce doma v počítači celou velkou sekci fotek s názvem "ať je veselejc" ;-).
      Měj se krásně.
      Vivi

      Vymazat
  3. O fotografiu sa momentálne zaujímam aj ja, čiže som veľmi vďačná za inšpirácie :) fotky su krásne idem to čeknúť ešte bližšie všetko.

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera!!!!
    Zvu na giveaway o super legíny od Choies.com :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  5. úžasný fotky! :) chtěla bych tak umět fotit nebo aspoň nechat se tak nafotit ;)

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky, také v poslední době narážím na nové zajímavé fotografy

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  7. Nicky, pokud bys chtěla mrknout na jednu MOU oblíbenou, tedy, spíše Nejoblíbenější fotografku, najdeš ji pod přezdívkou LADY TORI anebo na jejím fotografickém webu, www.it-photography.org

    Doufám, že se ti Lady Tori bude líbit stejně jako mě :)

    OdpovědětVymazat
  8. woow.. děkuju za skvělé tipy ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá inspirace na mé nové fotky. Moc děkuji :). .. Jinak se omlouvám že sem se dlouho neozvala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Strašně obdivuju Lily Smitten :) její fotky, její styl, je originálně úžasná :) a opravdu dobrá fotografka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také, má svůj vlastní osobitý styl :)

      Vymazat
  11. Díky moc za tipy, určitě se podívám :)

    OdpovědětVymazat
  12. První fotka u Veroniky Uhlíkové není její fotka, ale je na ní přímo Verča. Fotil to někdo úplně jiný. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím to moc dobře, fotografku poznám, neříkám, že to fotila ona :) Má ji i na svých stránkách, tudíž jsem uvedla příklad :) nebylo uváděno, kdo fotil.

      Vymazat
    2. No to já jen, aby se se zásluha za tak hezkou fotku nepřidělovala někomu jinému. Nemyslel jsem to jako útok na tebe, spíš jenom zdůraznění.

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥