čtvrtek 4. října 2012

RANDOM 4.10.2012

Zdravím kočky. Asi bych se měla omluvit za neaktivitu,ale tak nějak není čas.
První důvod je samozřejmě škola,už to začíná být složitější,je toho více na učení a už bych měla trochu zapnout.
Ten druhý důvod je opět porouchaný internet na internátě a opět to schytal jen náš pokoj,takže jen doufám,ať už se to spraví.
Samozřejmě to není celou dobu,také jsem se snažila nafotit co nejvíc fotek na ukázku random fotek.
Akorát teď také vůbec nemám čas kvůli škole si jít jen tak sama někam zafotit a plánuju dnešek pokud se to podaří.

Jaké jsou novinky ? 

1. Škola mi připadá každým dnem delší,každý den máme nejen školu,ale také odpolední aktivity.
2. ¨Přihlásila jsem se do soutěže ve spolupráci se šikovnou kadeřnicí,která vybírala zájemkyně s dlouhými vlasy :)
3. Přihláška dopadla dobře a byla jsem vybrána jako zástupkyně brunetek ! :) 
4. Také jsem se přihlásila ještě do jedné a to v rámci mého zájmu a to focení  a zároveň bych vás chtěla moc poprosit 

O co jde ? Fotografická soutěž Face2art  a já bych vás chtěla moc poprosit o hlasování ! 
Byla bych vám moc vděčná a měla bych vás moc ráda ♥.
Stačí se jen zaregistrovat nahoře emailem,potvrdit zprávu v emailu a pak jen hlasovat pro jméno Nikol Rabasová.
A to přímo tady →  FACE2ART

Teď už jen fotky z randomu,také musím něco pobrat ze školy,tak se mějte kráásně ! 





9 komentářů:

  1. Ty kočičí tlapky jsou nejlepší, vážně super :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky!
    ta sovička je taková roztomilá ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ty fotky jsou dokonalé :-))
    a ty packy se mi líbí nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherně fotíš! ;O :D
    Chodíš na nějakou fotografickou školu?:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥