sobota 15. září 2012

15.9.2012

Zdravím v sobotní večer.
Jsem tu opět po týdnu,jak jste si mohli všimnout z předchozího článku,byla jsem na adaptačním kurzu.
Musím říct,že to tam bylo úžasné,klidně bych se tam vrátila. Jen mám pocit jako by mě někdo zmlátil železnou tyčí.
Samozřejmě od toho ten adapťák je,že je ve sportovním podání,spoustě aktivit a her.
Užili jsme si to myslím všichni,nikdo nemá námitky a nedalo se na nic stěžovat. A to doslova! 
Teď jen zasednout do lavice a nastává pozornost či učení.
A co vy ? Už se učíte popřípadě jaké máte pocity ze začátku zářijových dní ve školách ? 
Pro dnešek jen takový menší random fotek z posledních dní a z dneška.
/Včerejší výhled z okna/


/Dnešní perfektní odpoledne s milovanou A ♥/

Možná ještě dnes můžete očekávat článek,když ne dnes,tak zítra ráno.
O čem bude se dozvíte až právě v článku,týká se to mé oblíbené činnosti. (Jak by ne,že)

4 komentáře:

  1. Tvá oblíbená činnost.. co jen to může být. :-) Těším se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,vždy tu půjde hlavně o focení :)

      Vymazat
    2. Focení je skvělé :) moc mě baví prohlížet si tvoje fotky!
      A co se týče té skříně.. plnou ji mám,ale pořád mi připadá,že nemám co na sebe!

      Vymazat
    3. Tak to děkuju moc ! :)
      No,to já někdy taky,ale to je takhle vždycky s těmi nedostatky ;D

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥