sobota 8. září 2012

/ 10 things about me /

Zdravím v krásný sobotní večer.
Mohu vám říct,že jsem docela ráda přes víkend doma,ale strašně to utíká. Zítra zase zpět na intr.
Každopádně,když máte podobnou,trhlou a veselou spolubydlící a dobré vztahy s ostatními,tak se tam můžete těšit.

Dnes jsem chtěla jen přidat článek na téma ''Desatero mé osobnosti''.
Deset věcí a možná zajímavostí,co se týká mého chování,povahy a mých zvyků.

1) Ze všech možných koníčků mě nejvíce baví zpěv,kterému se věnuji už od 6ti let.
2) Mám fobii z pavouků,jsem hrozný strašpytel a nikdy jsem na nic nebyla moc odvážná .. 
3) Od 12ti let jsem se dva až tři roky věnovala roztleskávačkám. Celkově bych se k tanci jednou závodně chtěla vrátit.
4) Jsem pesimistka a pokud jde o negativní věci,nebylo moc situací,kdy bych zachovala ''klidnou'' hlavu.
5) Jak jste si mohly všimnout,strašně ráda fotím. Pokud jde právě o to,tak ale i ráda fotím sebe samotnou :D 
6) Potrpím si na takové ty malé věcičky,co se týče diářů,sešitků až po dekorace,svíčky,všechno voňavé a mám uchylku na balzámy.
7) Bývám občas hodně přecitlivělá. Některé věci si příliš beru moc k srdci a často se neubráním slzám.
8) Mám takový ten svůj svět,jsem moc velký snílek a věřím na hodně věcí,na které hodně lidí nevěří.
9) Jsem chodící tvor,který by si mohl počítat místo příkladů své trapasy. Na ulici jsem děsně nešikovná. Člověk,který je se mnou se buď může smát nebo uteče.
10) Nesnáším falešnost,mám ráda upřímnost,ve vztazích jsem milující člověk,ovšem se svou hrdostí.


A co vy kočky ? Máte také nějakou uchylku ? Máte nějakou ''zajímavost'' ? 



9 komentářů:

  1. To jsou nádherné fotky
    Také jsem pesimista :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, zvu tě ke mně na giveaway!
    http://ytinifni-infinity.blogspot.cz/2012/09/giveaway-earrings.html

    OdpovědětVymazat
  3. Víš, že jsi strašně krásná? :)
    Ty trapasy a přecitlivělost máme podobné. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, podľa toho čo čítam .. nie si náhodou v znamení rýb? :)
    Máš strašne krásne pery, ja by som s takými šla do odvážnejších farieb! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší. Co se týče trapasů, tak si můžeme podat ruce. Jen já jsem věčný optimista. ;-)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. jojo, já a trapasy jsme ruku v ruce!

    OdpovědětVymazat
  7. na trapasy mám štěstí:DD neustále někam padám:DD
    jinak hrozně pěkný fotky))

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký fotky:)A shoduju se s tebou u 2,6,7,8,9,10:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím si, že sme si dooosť podobné tými vecami a vlastnosťami :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥