pátek 10. srpna 2012


Zdravím všechno živé i neživé. Jak se máte ?
U mě skoro žádné novinky,jen už opravdu slintám,jak všichni jezdí z nákupů a u toho ohromné slevy.
Do týdne bych konečně měla dostat peníze,abych si koupila vše na intr a něco,co mi zkříží cestu.
Především půjdu kupovat zásadně kosmetiku,takže se můžete těšit na některé recenze :)


Jsem také moc ráda,že se mnou šly předevčírem fotit dvě kočky,které mám nesmírně ráda.
Fotky se ''snad'' vyvedly a já vám tu sem dám malé ukázky.
Co se týče dneška se nám sluníčko vůbec neukazuje,ale dnes je kamarádčina oslava,tak se jdu pomalu připravovat,abych vše stíhala.
Mějte se krásně ! 

Více fotek najdete ZDE

8 komentářů:

  1. Krásné fotky :) taky bych se ráda vydala na nákupy ještě do konce prázdnin. Na recenzi kosmetiky se těším ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Karásne fotky :) teším sa na recenzie ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné fotky:)) na kosmetické recenze se velmi těším a jet nakupovat též plánuji:)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky, povedly se :) já už nakupovat v těch slevách byla a je to vážně úžasný ! jsem z toho nadšená, v blízké době bude článek :) určitě si taky zajeď, nebudeš litovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za krásné komentáře ♥

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥