pondělí 13. srpna 2012

13.8.2012

Zdravím slečny ♥.
Konečně je zase trochu období,kdy je co dělat a netruchlím doma,i když tomu teď dva dny bylo,ovšem problémů není nikdy dost.
V pátek jsem byla na té oslavě,před kterou se sice nejdřív něco zvrtlo,ale potom mi drazí kamarádi zvedli náladu.
Oslava dopadla celkem dobře a vše bylo fajn,navíc jsem se tam setkala s kamarádemm,kterého jsem dlouho neviděla.
/ jedli jste někdy špendlíky ? Já se jich nemůžu nikdy nabažit,jsou tak dobrý :33 /
/ minimum toho,co bylo na plánu .. /

Včera jsem se byla s taťkou podívat v Ratibořicích na zámku a v babičině údolí,kde je vždy nejvíc fajn.
Prošli jsme si všechno a pořád mě baví se na všechno koukat,i když jsem tam byla odmalička tolikrát.
Je tam takový klid a na chvíli jsem zapomněla na vše v tomhle městě.
/ taký malý kulíšek se tam nechal fotit :3 (bylo jich tam víc,jen ukázka) /
/ ta největší mňamka / 

Byl jste někdo někdy v Ratibořicích ? Jak se vám tam líbilo ? :)

7 komentářů:

  1. Ratibořice jsou nedaleko od místa, kde bydlím :)

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky))
    já tam nikdy nebyla, s rodiči moc po česku nejezdíme :D
    Nechápu proč špendlíky rostou všude ale tady u nás ne//

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi pekné fotky a pozývam ťa na giveaway na mojom blogu môžeš vyhrať knižku:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky, v ratibořících jsem nikdy nebyla ale určitě bych se tam chtěla někdy zajet podívat :)

    OdpovědětVymazat
  5. špendlíky mám ráda:) a opět úžasné fotky!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥