pondělí 6. srpna 2012

News


V poslední době jsem si uvědomila,že na to,že mám spíše blog na fotky jsem vás jimi ještě moc nezahrnula.
Proto se odteď s vámi budu snažit dělit se o fotky,na kterých se tak nějak učím :)

A co je u mě nového za tu dobu,co jsem byla líná něco přidat ? 
Ani skoro nic,co se týče novinek.  V pátek jsem byla u mé milované kamarádky Andrejky přes noc,tak jsme zaháněli smutek.
Kromě skvělého popovídání s její mamčou,přežrání melounu a drbání mi ukázala další drogu :D
Skoro celou noc jsme koukali na Upíří deníky,které teď pořád musím sledovat.
A to ještě nemám dokoukanou GG. Akorát nevím,proč to většinou každý mohl srovnávat s Twilight.
Jinak co se týče letních pařáků,už toho mám celkem dost,protože se nedá skoro nikde koupat a já přitom miluju plavání.
Nedá se tu pomalu ve městě co dělat,takže pouze přežívám a jdou na mě takové ty přechodné depky.
V pátek je další oslava narozenin mé kamarádky,tak alespoň pátek bude stát za to.

Mějte se krásně kočky a užívejte sluníčka. 

7 komentářů:

  1. fotky jsou perfektní! a závislost na upířích deníkách naprosto chápu:D před rokem jsem si je z nudy též pustila a už se od nich nemůžu odtrhnout:) ty si taky užívej léta:)!!

    OdpovědětVymazat
  2. ta poslední fotka je úžasná :-) moc hezky fotíš

    OdpovědětVymazat
  3. já teda upíří deníky nikdy nesledovala, ale viděla jsem pár dílů a strašně mi vadí takový "zprznění" upírů, že z nich dělají úplně něco jinýho...ale věřím, že příběhově to může být fajn :) jinak fotky jsou krásné ! nádherné barvy a ta poslední je úplně úžasná !!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. poslední fotka je fakt hezká:)

    blesitrh.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ta poslední fotka má opravdu své kouzlo. Nejvíc se ti povedla =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ooo, great !
      nice photo!

      kisses from Poland ;-*
      if u want follow me and write comment ;*

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥