úterý 21. srpna 2012

Weekend with ♥.


Zdravím vás ! :)
Ano,touto fotkou jsem vám chtěla naznačit,že tam bylo krásně a že jsem si víkend užila.
Jsem ráda,že jsem jela a dokonce jsem poznala i blázna stejné věkové kategorie.
Jako bych to předtím neříkala,práce bylo celkem dost a zařizovat postavený dům,hlídat dvě malé děti a ještě 3 psy dá docela práci a to všechno si hraje o nervy.
Každopádně nelituji a pak jsme se ještě chodili koupat na přehradu známou v Praze - Orlík.
Je tam nádherně. A po dobře vydařeném prvním svezení vám garantuji,že až dostanu něco jako řidičák,tak si kupuju čtyřkolku !
Ne,je fakt zážitek se na ní prohánět po poli.


A teď si představte,že tenhle úžasnej australan,který je velký jak prase má teprve 7 měsíců.
Je to hopík a skáče na vás jen co mu zkřížíte cestu nebo vás uvidí.

A jak jste si užili víkend vy ? 


6 komentářů:

  1. Jé to jsou krásné fotky :). Já jsem o víkendu byla na pouti..taky jsem přidala pár fotek :).

    OdpovědětVymazat
  2. zůčastni se sheinside giveaway na mém blogu

    OdpovědětVymazat
  3. na orlíku je to krásné :)
    máš skvělého psíka! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu ^^ Vyřídím,ten psík není bohužel můj,ale sestřenky :)

      Vymazat
  4. Na orlíku je krásně, sice jsem tam byla jako malá, ale vim že se mi tam hrozně líbilo :) :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥