pátek 17. srpna 2012

17.8.2012


Zdravím. Také se vám zdá,že už začíná být pomaloučku pěkná zima kolem deváté hodiny venku ? 
Mně teda ano a naše skvělá partička už chodí večer v mikinách. Každopádně začínám být opět tou ledovou zmrzlinou,co má ledové ruce.
Mám se skvěle,je mi fajn kromě těch sedmdesáti napočítaných štípanců od těch malých zmetků.
Dnes jsem byla venku s kamarádem,který mi předal penízky z brigády (Yahoo !! :3) a potom s Cathy,s kterou jsme šli do vesnice za městem sledovat kluky,jak jezdí s motorkou.
Zítra ráno jedu s taťkou do Prahy za sestřenicí,takže tu přes víkend nic nepřibude.
Těším se jako malá holka už jen proto,že tam jsou mé dvě slabosti - malé děti a psi ♥.
Jsem milovnice psů a jelikož tam bude Australan ''Fali'',který opětuje lásku snad všem,tak ho snad povezu domů.
Každopádně nafotím co nejvíce fotek a přidám některé samozřejmě sem.

/A jedna s tou naší primadonkou,která má výraz,že se ráda fotí ve správný čas/ 

Mějte se tu krásně,v neděli naviděnou kočky ! 

9 komentářů:

  1. O víkendu si to užij =))
    První fotka se mi moc líbí a s číčou vám to sluší =)).

    OdpovědětVymazat
  2. Obě dvě fotky jsou krásný ;)
    Moc ti to sluší a ta kočička je taky krásná ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak koukám že si užíváš :)... Co jsi dělala za brigádu? Taky jsme letos chtěla, ale nějak to nevyšlo :/ :D ... Fotky krásný, sluší ti to :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,kočko jenže to byla jen brigáda na jeden den,jinak mi nic také nevyšlo :/
      To jsem si nevydělala moc.. děkuju :)

      Vymazat
  4. krásná číča :) a tobě to také sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. obě fotky jsou úžasný! krásná kočička))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥