pátek 24. srpna 2012

24.8.2012


Pro dnešek přidávám pouze ukázku z jednoho focení z tohoto týdne .
Více přidám,až bude čas,dnes mám další focení :)
Jak si užíváte poslední dny prázdnin ? Hrozně to uteklo . .

6 komentářů:

  1. Fakt ti moc děkuju za komentář, potěšil mě :). Dlouho jsem na blogu nebyla, tak píšu až teď (po 14dnech :D :D). Sleduju tě taky a ještě jednou dík :).

    Mimochodem pěkná fotka a pěknej kluk :D

    OdpovědětVymazat
  2. Fíha, co je to za vešáčka? =))
    Vidím, že ti focení jde. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarád :) :D Děkuju,snažím se,i když ještě na pořádné snažení nejsou finance :)

      Vymazat
  3. v depresi! já do tý školy nechci :( :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já se do školy nejvíc těším, už se nemůžu dočkat :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥