úterý 31. července 2012

Things in my bag

Zdravím všechny.
Jsem ráda,že je konečně takovéhle počasí,už mi chybělo sluníčko.
Dnešní článek bude trochu (ne)praktický,protože tyto články většina z vás určitě znáte.
Články typu nafocení pokoje,oblíbená kosmetika,otázky a podobně. Já se dnes pro něco takového rozhodla také.
Jako ostatní jsem si vybrala kapitolu ''otevření kabelky''. Ve formě fotek.

1. Kapesníčky - samozřejmě na pocity nachlazení nebo když si inteligent jako já na sebe převvrátí např. zmrzku
2. Balzámy -  jsem balzamikový člověk,pořád potřebuju cítit balzám na rtech a nosím třeba 4 na výběr :)
3. Klíče - samozřejmost dostat se do bytu,že.
4. Sluchátka - pro mě nezbytná nutnost ! Musím je mít všude,ať už je to venku,ve vlaku,autobuse,autě nebo ve škole.
5. Diář - musím si kreslit,zakládat každou kravinu na papírcích,píšu vzkazy a taky různé události. (a dobře to vypadá :3)
6. Sluneční brýle - na léto v kabelce bydlí,vytahuji je opravdu v nutnosti,jinak ne kvůli dioptriím
7. Parfém - pro mě volba B.U heartbeat,která mě očarovala a musím jí koupit znovu
8. Taková menší hádanka - pro nápovědu řeknu,že vždy musí být pro mě bezpečno a chodím v létě za tmy parkem
9. Mobil - ke sluchátkům patří správná dvojka
10. Deodorant - Rexona tě nikdy nezradí (tak nejsem prasátko že jo)
11. Kosmetická taška - taková ta sebejistá kontrola se šminky a zrcátkem
12. Peněženka - momentálně naplněná pouze kartami,účtenkami,vizitkami a fotkami ..
13. Foťák - pro mě nutnost stejně jako sluchátka,protože správná amatérka ten digitál s sebou nosit musí :) 


samozřejmě občas nosím ještě další věci jako např. pití,sušenky,žvýkačky,léky a podobně .. 

Nosíte ještě něco jiného než tyto skoro základní věci ?
Pochlubte se kočky ♥.

15 komentářů:

  1. WOW? tak to je pořádná výbava! Já se snažím obsah kabelky omezit na minimum, takže diář i velké balení kosmetiky zůstává doma :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. Voňavku B.U heartbeat jsem měla taky a voněla fakt skvěle♥ Ale už mi došla a nikde jsem ji nesehnala :/

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A v normálním Tescu nemají ? :/ tam jí mají pořád :)

      Vymazat
  3. Nosím uplně to samý, však to stačí ne?:) No možná někdy ještě deštník...:D

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny užitečné věci nosíš :))
    ale taky nosim kosmetiku a zrcátko sebou :D Clovek nikdy neví :)

    OdpovědětVymazat
  5. Většinou nosím skoro to samé ale to je podle velikosti kabelky. Když sebou mám velkou kabelku tak najednou nevím co bych tam všechno nacpala. Do té malé nastrkám to nejzákladnější a jsem ráda že jí zavřu:..:))
    Mrkni ke mně na blog, prosím! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Nosím s sebou samý kravinky, bordel a všechno možný :D Ale teď v létě se krotím a nosím s sebou peněženku, mobil, sluchátka, klíče a kindle :D Jo a ta "hádanka" jestli je to teda pepřák, ten nosím v zimě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áno,je to on :) já ho dostala od přítele až teď na jaře :)

      Vymazat
  7. Já nikdy neměla nějaký systém, že bych si brala přesně nějaké věci. Když opomenu klíče a telefon, tak jsem do tašky naházela vždy co jsem našla ;D Kromě pití! Na to vždycky zapomenu! :D
    PS.:Stala jsem se tvou pravidelnou čtenářkou a byla bych ráda kdyby ses stala i tou mou. Style-by-Amy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. ja nosím so sebou hrozný bordel, kraviny, sponky mi lietajú po celej taške, potom tam mám pohádzané mentolové cukríky, a samozrejme nesmie chýbať antibakteriálny gélik a čistiace obrúsky a samozrejme sony walkman.

    littlecurlykate.blogspot.sk. poteším sa tvojej návšteve na mojom blogu:)

    OdpovědětVymazat
  9. 7 jsem měla taky :) ale už mi došla :/

    OdpovědětVymazat
  10. Jee tyhle články ráda sleduju :) a musim ti říct, že máš uplně úžasný fotky, co máč za foťák? :)
    Já nosím všechno co ty + asi ještě pár věcí :D akorát ten pepřák asi (?) ten nemam, i když dneska se může hodit, ani nevíš kdy..

    OdpovědětVymazat
  11. Samozřejmě,že tam do toho potom ještě něco cpu taky :) ano,pepřák už nosím pořád.
    Jinak foťák mám pouze digitální Olympus VG-120,ale fotí dobře :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥