úterý 10. července 2012

Focení 10.7.2012

Zdravím.
Jsem ráda,že po dlouhé době nám konečně vyšlo počasí a nepršelo zrovna,když chci jít fotit.
Konečně jsem měla tu příležitost vzít sebou slečnu a jít fotit.
Myslím,že se fotky docela vydařily a já jsem spokojená :)
Zítra bych měla jít také nafotit mou kamarádku Káťu,pokud ovšem vyjde počasí.


/Takový ten zjev jménem já/

/Kamarádka Radka/



Váš názor ? ^^

A ještě by jsem chtěla upozornit,jelikož už sdílela má oblíbená blogerka  Kikine,na jednu štědrou giveaway a na ní se můžete mrknout a zůčastnit právě TADY.




7 komentářů:

  1. Krásné fotky jsi nafotila! Strašně se mi líbí ta poslední! :)

    OdpovědětVymazat
  2. páni, ty jsi krásná ! máš nádherné!!!!!! vlasy, oči a působíš moc sympaticky :) skvělé fotky, moc se povedly :)))))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj tvoje fotky se mi moc líbí :) jsi šikovná :). Budu ráda, když i ty navštívíš můj blog :).
    http://jasastime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky :) Poslední je super!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥