pondělí 16. července 2012

Home random

Zdravím.
Nějak jsem neměla a nemám co psát v poslední době na blog. Hlavně kvůli počasí.
Také je u vás pořád neustálé deštivo ? 
U nás skoro pořád a už mě štve trčet pořád doma,i když mi nevadí sledovat série Superdrbny.
Sledujete někdo z vás tento seriál ? Kvůli hercům a módě mně tento seriál zaujal a protože jsem konečně po půl roce,co jsem měla nasledovanou pouze první a druhou sérii,našla jsem internetový portál,kde mohu sledovat všech pět sérií.

Krom toho mi odjely všechny nejlepší přítelkyně na dovolené,takže ani nemám s kým jít ''pokecat''.
Neskutečně se mi stýská po mém milém kamarádovi. Vrátí se až v pátek .. zřejmě.
Potom už snad zase budu chodit ven,bez něj nemám ani náladu někam chodit. Už se na něj těším.
Ale přijela naopak sem na prázdniny má kamarádka z Francie . Lea je strašně hodná a milá. Francie,co by člověk čekal :)
S tou tento týden vyrazím ven a snad budou nějaké fotky,určitě se pochlubím.
A já se jdu momentálně vrhnout na přebírání svého šatníku.


Toto malé stvoření mi dělá společnost přes dny i noci. Rosinante ♥.


A co děláte vy kočky ? 

6 komentářů:

  1. mňaaam, ta druhá fotka :D

    zvu tě na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  2. na gg nekoukám, ale oblíkaj se skvěle!
    A ty jídla,ňam!
    Já pařím do halelujá

    OdpovědětVymazat
  3. GG už jsem dokoukala, teď čekám na poslední sérii :)
    ta první fotka je úžasná <3

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc za krásné komentáře kočky :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥