pondělí 9. července 2012

Monday 9.7.2012

Zdravím.
Včera večer jsem po dlouhé době shlédla další fakt pěkný film s názvem  ''Lol''.
Celým ''Laughing out loud''. Nebudu kopírovat nedávný článek u blogerky Klér,od které jsem se inspirovala právě TADY
Slečnám doporučuji shlédnout,jsou tam mimochodem krásní herci,takovou tu hlavní postavu francouzského kluka jsem si přímo zamilovala.

Jsem celkem blázen do romantických a dramatických filmů.
Pokud by jste znali a měli nějaké tipy na filmy,byla bych za ně vděčná :)


14 komentářů:

  1. Mám nejradši romantické filmy, takže jsem tenhle film nedávno taky zkoukla a strašně se mi líbil :) A zamilovala jsem se do toho kluka co je na fotce :D♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já taky :D
      Jé,no ten kluk je právě boží,úplně jsem se do něj zakoukala,je to slaďouš ♥ :D

      Vymazat
  2. O tomhle filmu mluvila moje kamarádka a právě mi říkala jací hezcí kluci tam jsou.A ty jsi mi ho připomněla - takže už vím,co si stáhnout na víkend! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujal mě samotný popis těch přehnaných chování v rodině a tak, co se týče té lásky. Uvidíme, přemýšlím, že bych o omrknout mohla. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, tenhle film ještě neznám. Díza za super tip, koupím zmrzlinu, brambůrky a čokoládu a mrknu na "Lol" ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. miluju tenhle film!! Maël v podání Jérémyho je úžasnej!:) jsem docela zvědavá na americké zfilmování tohoto filmu, i když si nemyslím, že předčí originál už jenom proto, že v originálu hrajou hezčí herci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On bude nafilmovaný i v americké verzi ? :O o tom jsem nevěděla.
      Máš pravdu,taky mám takovýho tucha,že originál bude nejlepší ;)
      Herci jsou k sežrání ^^

      Vymazat
  6. Neznám asi ho budu muset zkouknout :)

    OdpovědětVymazat
  7. to je náhoda, zrovna včera jsem mi ho ukazovala kamarádka ! :) zatím jsem viděla jen asi 20 minut z filmu, pak mi jel autobus, takže si ho musím stáhnout a dokoukat ho, protože nesnáším, když něco začnu a pak nedokončím :D zatím nemůžu posoudit, jak se mi líbí, ale snad bude dobrej :) jinak pokud máš ráda romantické a dramatické filmy, tak ti musím na 100000000000000000000000% doporučit The Air I Breathe !!! je to tak nádherný, úžasný, dokonalý film ♥ musíš se podívat na celý film, protože zezačátku je to dost nepochopitelný, ale ke konci se všecko tak neuvěřitelně skvěle spojí do jednoho ! to musíš vidět, je to fakt nádherné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš,tak se podívej,mohl by se ti líbit :)
      Vážně? No,zrovna trefa,ten film jsem neviděla,tak si ho stáhnu ! :)
      Děkuji za tip ♥

      Vymazat
  8. Noo zrovna se nudím, tak se možná podívám :D když mi to půjde stáhnout mám nějaké problémy :/ :D ... Děkuji za tip ...

    OdpovědětVymazat
  9. LOL mám taky moc ráda,jinak Poslední píseň je film na podobným principu,možná jsi ho už,ale viděla.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,to viděla a patří k mým nejoblíbenějším filmům,máš dobrý vkus ! :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥