neděle 22. července 2012

Birthday party

Zdravím vás.
Dnes jen malý random fotek za pár těch dní,co jsem přežila ve zdraví narozdíl od mých nastydlých vrstevníků.
Milý se mi už konečně vrátil,tak jsem včera byla šťastná jako blecha a šli jsme na oslavu drahého kamaráda.
Přežila jsem opět ve zdraví kromě nedobytné otravné migrény,v posledních dvouch letech si mě náramně oblíbila.


pššt ! ;D

A jedna od kamarádky ze včerejší akce s drahým ♥.


Co děláte vy slečny ? 


7 komentářů:

  1. Mám nový blog a asi víš, jak je těžké mít nové členy, budu ti moc vděčná za podporu a třeba i pravidelného čtenáře! Měj se hezky a ahoj! :)
    Ps.Sluší vám to :)

    OdpovědětVymazat
  2. miluju brusinkové frisco! a moc vám to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné fotky!
    sluší Vám to spolu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem ted byla nachcípaná:/ Krásné fotky:))

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju moc za krásné komentáře slečny :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥