čtvrtek 26. července 2012

Easy outfit.

Zdravím všechny. Řeknu vám,že když prší,přidávala bych pořád.
Ale jakmile je konečně hezky,tak vytáhnu paty z domu a uživám si sluníčka,doufám,že vy také :)
Včera jsem po dlouhé době navštívila Prahu a Příbram. Achjo,v tomhle věku se můžu ulítat za malými dětmi.
Se sestřenkou jsme šli do herního centra s dětmi a nemohly se nabažit. Tohle my jsme v dětství neměli ! 
Dnes přidávám pouze jednoduchý outfit. Asi se tomu tak nedá říkat,ale mně to k radosti stačí.


Mějte se krásně !

8 komentářů:

  1. Krásný outfit.. a tu sovičku závidím :))

    P.S. Stala jsem se tvým novým "pravidelným čtenářem" a potěšilo by, kdyby ses i ty stala mým. Děkuji ;))

    OdpovědětVymazat
  2. v jednoduchosti je krása :) moc se mi to líbí a tobě to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezký outfit!
    skvělá sovička ;)

    OdpovědětVymazat
  4. krásnej outfitt :) sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. nádherný outfit a ta sova je dokonalá, mamka mi ve středu nějakou doveze z Bulharska tak jse mráda, že konečně budu taky nějakou vlastnit:D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥