čtvrtek 19. července 2012

My facebook page

Zdravím.
Po dlouhé době jsem se vyplížila ven,jelikož už moc neprší a vytáhl mě můj dobrý kamarád,s kterým  jsem se už chystala pěkných pár dní.
 Jsem ráda,dobře jsme si popovídali a bylo to celkem zábavné.
Akorát jsem tak nějak zapomněla fotit a chudák trčel v mé kabelce.
No,ale kvůli tomu tu nejsem. Chtěla bych vám představit mou facebookovou stránku.

Pokud by se vám mé fotky líbily,můžete mi pomoct palcem ''nahoru'',byla bych vám moc vděčná ♥.
Na stránku kliknete pomocí té fotky nad textem nebo opsáním textu z fotky.
Jde o stránku s fotografiemi,protože moc ráda fotím a docela ráda bych se tím jednou živila.
Fotím všechno a nejradši zabírám makro,tedy detaily všeho možného,co mě zrovna napadne.
Ráda se účastním fotografických soutěží a můj už dlouhodobý sen je si konečně koupit pořádnou  krásnou zrcadlovku.
Zatím můžu jen vám skoro všem slečnám závidět vaše krásné miláčky,ale snad se mi podaří konečně našetřit i na můj.
Mějte se krásně !

6 komentářů:

  1. Já mám také fb stránku, ale vlastně ani nevím k čemu mi to je...:D

    OdpovědětVymazat
  2. Fanouškem tvé stránky už jsem ;D ... Fotíš pěkně a upravuješ dobře :) .. líbí se mi tvé fotky :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥