pondělí 30. července 2012

Garnier products

Zdravím.
Věříte mi,že v tak krásný den mám tak blbou náladu ? Ale nebudu to tu zanášet špatnou náladou.
Zítra to bude zase dobré a navíc se mám sejít s jedním kamarádem.
Doufám,že zítra bude hezky jako dneska,klidně bych se zase jela koupat a nechci trčet někde v parku.
No,ale to jsem dnes nechtěla probírat.
Chtěla jsem vám představit malou recenzi. A to na dva produkty od značky Garnier.

Jedná se o denní a noční krém na obličej od Garnieru. 
Balení jsou menší,ale myslím,že stojí za to. Omlouvám se,ale bohužel si nepamatuju cenu.
Mně osobně hodně vyhovuje,používám je denně a není s nimi žádný problém.
Má příjemnou svěží vůni,myslím takovou citrusovou. Pokud se ptáte,jaký má mít výsledek,asi vás to překvapí.
Je proti vráskám,s kterými si já zrovna ještě hlavu dělat nemusím,ale znáte,když omylem koupíte podobný produkt.
Žíly mi to netrhá a používám je i přesto a nic tím nepokazím. 
Konzistence je trochu řidší,skvěle se roztírá,rychle vstřebává a na kůži voní.


Používáte denní a noční krémy ? 

3 komentáře:

  1. jé já moc krémová nejsem, bohužel. raději utrácim za jiné věci.. a keep smile.)

    OdpovědětVymazat
  2. po tomhle koukám už nějakou dobu a pořád nevím, jestli se mám vzdát svoji oblíbené nivei :D ale zkusit se má všecko a pokud je dobrý, tak proč ne :) asi do toho zainvestuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím,že to cenu má :) Niveu jsem také používala,ale mamča se nějak přeorientovala na Garnier :D
      :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥