neděle 8. července 2012

Summer random

Jsem ráda,že si spáč jako já mohl dopřát letní prázdniny a spávat si do oběda.
Pochlubte se,co děláte vy v letní dny,kdy zasahují největší tropy ?
Konečně se nemusím ohlížet,kdy musím do školy a mohu relaxovat,být s těmi nejlepšími přáteli,chytat bronz,koupat se,kde se dá,cpát se melounem,jahodami a zmrzlinou,nchladit se ledovou tříští,číst letní časopisy a také obíhat na internetu vaše útržky života na blozích.
 Věřte mi nebo ne,ale mě tohle baví :) Můj milý ''kamarád'' za dva dny odjíždí,tak budu muset vymyslet,co tady.
Docela jsem poznala,jak si během let a měsíců vytvořit doslova závislost na nejlepším kamarádovi.
Poznali jste to někdy? Máte nejlepší kamarádku nebo dokonce kamaráda ?
No,je tu pár útržků ze včerejší cesty po Česku a letního relaxu.
Mějte fajn den slečny ♥.


♥.

3 komentáře:

  1. Já jsem doma nebo na koupáku a nebo venku s kamarády. Děkuji za pochvalu fotek a přidání na FB, opravdu si toho cením. Tvé fotky se mi také líbí a proto jsme si řekla že si tě zařadím mezi oblíbené, abych tvé fotky mohla více sledovat :).. Ještě jednou děkuji :).

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotografie :) Sleduji - odteď :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné fotky :))

    http://sakfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥