pondělí 21. července 2014

Favourite essentials

Zdravím Vás milí čtenáři ♥ 
Rozhodla jsem se udělat takové minirecenze na mé šampióny, které nejspíš budu pořizovat už pořád, protože jsem si tyto produkty tak oblíbila, jako nikdy. Určitě máte také dny, kdy byste nejradši něco vyhodili z okna nebo naopak srdcovky, které pořizujete několikrát za sebou.



Parfém od Calvina Kleina mě doslova o Vánocích dostal a byl to můj nejlepší dárek, který jsem od někoho dostala. Vážila jsem si jí, šetřila ji, ale ke konci už to šlo z kopce. Vymizela dříve, než jsem stihla koupit jinou a teď už vím proč. Koupím si stejnou, jen o něco větší, protože je to snad nejkrásnější vůně, kterou jsem kdy používala. Parfém obsahuje růžový pepř, lístky fialky, hrušku, švestku, cedr, gardénii, pižmo a samozřejmě citron s bergamotem. Voní celkem sladce a když se rozloží na kůži, voní příjemně a hlavně není vlezlá. Vůni ucítíte při bližším kontaktu. Přesto ji zbožňuji.


Voděodolné linky se štětečkem od Rimmelu jsem chtěla vyzkoušet proto, že si linky dělám skoro každý den, tudíž mám linky součástí běžného líčení. Potřebovala jsem nějaké, které mi opravdu dlouho vydrží a tyhle splnily má všechna idylická přání. I když budete na oko dřít, tak linku nesundáte, jsou spíše krémové než gelové, ale to mi vůbec nevadí. Zasychají hned a vůbec se nemažou. Vydrží mi klidně do druhého dne, pokud chodím spát až ráno. Za mě je to zázrak za úžasných 150 korun.


Nikdy jsem tu tyhle věci neměla, ale tahle zubní pasta mě více než oslovila. Donedávna jsem Signal nepoužívala, ale jako poděkování v soutěži mi přišel milý balíček, a tak mám ještě o spoustu nových balení postaráno :) Na to, že nemám ráda pálivé pasty se tahle dá v pohodě vydržet, je tmavě modrá se třpytkami a hezky voní. Musím říct, že mi pomohla v ochraně zubů a mám teď mnohem lepší zuby díky jejímu složení. Za mě ano. 


K hydratačnímu krému na obličej od Biodermy se ještě vyjadřovat moc nebudu, bude na něj samostatná recenze. Koupila jsem ho ve velké slevě v lékárně a nemůžu si stěžovat. Stal se mým oblíbeným ještě, než jsem ho pořádně používala. Jeho konzistence je skvělá a na léto je opravdu mým perfektním společníkem. 


Termální voda Avene je prostě potřeba, to je jasná věc. Na letní dny nemůže být nic jiného a jsem za ni ráda, že ji můžu v dusnu používat. O Lactacydu opět nemusím moc mluvit, všichni ho znáte a já používám už několikáté balení. Moc intimních gelů jsem nepoužívala, ale Lactacydu jsem věrná. 


Tohohle fešáka jsem nestihla dát ani do nového článku s new in a hned jsem si ho oblíbila. Aussie šampony jsem měla v plánu vyzkoušet, ale že bych je měla několikrát za sebou kupovat, s tím jsem nepočítala. Pořídila jsem si nejdříve tento balzám a světe div se! Ono to vážně funguje. Nejen, že má svou specifickou skvělou vůni, ale účinky určitě poznat jsou už jen proto, že se mi po něm nevysušuje pokožka a vlasy mi vydrží dlouho čisté a svěží. Pokud jste nevyzkoušeli, děláte chybu! :)


O tělovém mléce do sprchy už jsem trochu mluvila při jeho premiéře u mě na blogu a nebude vůbec na škodu ho vychválit znovu. Já jsem s ním opravdu spokojená už jen kvůli opakované vůni, která mě na kosmetice přeci jen přitahuje nejvíce a výsledky jsou parádní. Je to pohádka se s ním mýt, když víte, že se potom nemusíte mazat. Někdo říká, že není nad to se pořádně namazat po sprše, já jsem však lenoch obecný a mně tahle věcička dokonale přirostla k srdci.


Máte nějaký produkt z těch, co jsem zařadila do šampionů posledních měsíců? :)
Určitě mi napište, jak se Vám produkty zdály a jaké oblíbence máte vy ! 

NIKKY SORBONE ♥

10 komentářů:

  1. Avéne voda je super stejně jako Bioderma krém který jsem si neskutečně oblíbila ale nechávám si ho na zimu, protože to je snad jediný krém po kterém mám tak krásně hydratovanou pleť a nemám na pleti šupinky. Aussie je jednička a Lactacyd mi také svěle sedl. Tohle tělové mléko do sprchy zrovna používám,ale za mě palec dolů za vůni, tohle kolem kakaa ani neprošlo ..
    a pasta mě taktéž neuchvátila. Moc mě ale zaujal parfém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si mléko nemůžu vynachválit za jeho funkci a skvělého pocitu po něm, ale souhlasím, že vůně se nepodobá kakau. Každopádně mi ta vůně přijde božská, i když nevím, co je to, když ne kakao :)

      Vymazat
    2. Já ho mám taktéž moc ráda, zamilovala jsem si hlavně modrou verzi minulý rok na dovolené ale tahle vůně mi prostě hrozně vadí :)

      Vymazat
  2. Tu pastu používám taky. Zasrala mi bílý tílko a to nevypereš ti řikám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu, to abych si čistila zuby jen ve spodním prádle :D :D

      Vymazat
  3. Lactacyd taky používám :)

    PS: Ráda bych tě pozvala na svojí první GA, kterou plánuji tento týden ukončit :)

    OdpovědětVymazat
  4. mě právě ty linky moc nevyhovují :D jsou až moc suché narozdíl od těch od maybelline :D voděodolné jsou, ale taky to není nějaký zázrak :D já je měla v akci za 100, ale stejně maybelline vedou :D!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥