čtvrtek 26. prosince 2013

Mé Vánoce

Zdravím mí milí
Tak jak jste si užili Štědrý den? Doufám, že dobře a že jste ho prožili v klidu a pohodě.
Já se snažila také, ale u nás bohužel vždy probíhají Vánoce ve strašném shonu a většinou se stává, že nestíháme. Nějaké maličkosti většinou sháníme na poslední chvíli a potom dělat všechno jídlo, vše co má každý rád - člověk nad tím opravdu stráví celý den.
Až u večeře konečně padl klid, mohli jsme jít k pohádkám a k  rozbalování dárků.
Nakonec jsem ráda, že už je za námi takový ten neklid a stálé strkanice v obchodech kvůli dárkům. Teď už můžu jen lenošit u pohádek a vánočních i nevánočních filmů.

Chtěla jsem ukázat pár vyfocených dárečků, které jsem od Ježíška dostala, tak tady jsou :o)




Hodně velkou radost mi udělal Tangle Teezer, na který jsem se těšila už měsíc, když jsem ho společně objednávala, protože už ho bezpodmínečně musím mít. 
Je naprosto úžasný tak, jak všichni říkají a bude to zřejmě zázrak pro mé vlasy.


Tahle mikina je ta nejlepší, co mě snad potkala a byla to láska na první pohled <3
Je ze zajímavého materiálu, zezadu je hladká bavlna a zepředu můžete vidět zvláštní materiál, co nezvykle maličko šustí a je úplně super na nošení. Včera už jsem měla možnost ji vyzkoušet na koncertě.


Také tyto dvě toaletky se rozhodně neztratí a krásně voní. Tuto novou od Adidas Fun sensation jsem i zkoušela s testerem a chtěla si ji někdy pořídit, protože voní jinak než ostatní Adidasky. C-Thru jsem dostala od tanečního partnera z tanečních, takže to byl už předešlý dáreček.


Také toto tričko z Gate mi udělalo radost svou originalitou a na kombinování je super.
Taková trička mám nejraději a ještě jedno z Reserved v letním bílém podání Vám ukážu v některém z dalších postů.


Oblíbené vlasové kosmetiky nikdy není dost a další zásoby na intr mám alespoň obstarané. Deodorantů vyplácám za měsíce nespočet, takže i oblíbená ''žůžová'' Rexona neomrzí.


Z opravdu kvalitních legín jsem měla obrovskou radost, protože levné legíny se mi po měsíci roztrhají na sto kusů. Tyhle byly sice trochu dražší, ale za to jsou hebké, pevné, dost dlouhé na založení a jsou vystavené do pasu.


Tento milý dárek je od mé spolubydlící eS ♥ a je to kosmetika od Oriflame z nové kolekce Palladium, a to bezbarvou třpytivou rtěnku a stříbrný lak.
Lak bude ještě v dalším článku a musím říct, že je parádní a o rtěnce nemluvím, super.



Dále mě potěšily malé stříbrné náušnice s kamínky, které jsou kulaté a snad se budou nosit dobře. Druhé náušnice do stovkové sbírky byly roztomilé sovičky, které ještě určitě ukážu.


U mých Vánoc, i kdyby měl být pod stromečkem jeden dárek, tam nesmí chybět diář. Ani tento rok nejsem bez diáře a i když zelenou barvu nijak extra nemusím, tak tenhle mě mile překvapil a vypadá dost elegantně a přitom svěže.
Sice mi bude chybět letošní hnědý, ale určitě se sžiji i s tímto. 


Dárek, který bych nikdy nečekala byla originálně udělaná bílá obálka, kde na mě vykoukl elegán Justin Timberlake, kterého uvidím už 3. června 2014 a jsem vážně nadšená ! <3





Poslední věc, co stojí za zmínku je tahle neskutečně omamná vůně od Calvina Kleina, která mě doslova opravdu omámila. Asi jsem našla svou novou oblíbenkyni, odteď ji zbožňuju

Z letošních Vánoc jsem měla radost, protože to byly dost praktické dárky, které využiji.
A co vy, měli jste radost z nějakého překvapení? Pochlubte se !





41 komentářů:

  1. mám veľmi rada takéto príspevky

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé dárky, musím už taky zajít do parfumerie a očuchat CK :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zajdi, je to neskutečná vůně, nejradši bych se tím voněla každou minutu :D :)

      Vymazat
  3. Suprové dárky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu krásné dárky a ta mikča se mi taky líbí. Je boží :3

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné darčeky. Také legíny už dlhšie zháňam ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus se mrknout po nějakých maličkých buticích, pokud sháníš opravdu kvalitní pevné legíny :)
      Tyhle jsem v normálním centrálním obchodě také nesehnala a jsou jen v cizích obchůdkách :)

      Vymazat
  6. Tangel Teezer si teda asi taky koupím, když ho všichni tak vychvalují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kup, je to zvláštní, ale mně fakt také vyhovuje :)

      Vymazat
  7. souhlasím, my taky všechno strašně stíháme a pak prd :D:D
    ale dostali jsi krásný věci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Jo, ale nedivím se, je to takhle každý rok :D

      Vymazat
  8. Tangle teezer mám taky a je to vážně super věcička, konečně nepelichám tolik jako dřív, tak snad ti přinese štěstí. :D
    Jinak používám stejnou rexonu :) a co se diáře týče, tak by mě být tebou potěšil až moc, protože zelená je mou oblíbenou barvou. :D:D Věřím, že se s ním zžiješ a budete mít skvělý rok 2014, snad tam přibudou jen pozitivní zápisky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už přinesl, je opravdu boží :)
      To je super, já měla sice vyhlídnutý se sovičkami, ale tento zelený je také perfektní, už jsem se s ním seznámila ;D :)

      Vymazat
  9. Dostala si krásný dárky :)
    http://michaelavebrova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi musela být teda hodná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem musela být, jinak si to nedokážu odůvodnit :)

      Vymazat
  11. Páni, takové krásné dárečky :-) Objednávku Tangle Treezer už pomalu naklikávám, snad bude tak bezva, jak o něm všude čtu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě už klikej, dokud jsou ve slevě :) mně bezva přijde, je příjemný, rozčesává tak, že vůbec netahá a vlasy neničí. A navíc mi vůbec tím česáním nevypadávají vlasy, což je snad největší pozitivum :)
      A taková výhoda i pro ostatní - mé kočce vyhovuje snad ještě víc :D

      Vymazat
  12. tangle teezer milujem, to je najlepšia vec :) krásne darčeky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ho nepořídila zbytečně :)

      Vymazat
  13. Tangle Teezer si taky budu brzo objednávat.. a ta mikina a tričko z Gate jsou užasné! :O ..odkud máš mikinu? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, tak objednávej a potom napiš výsledky ! :)
      Děkujuu, mikinu jsem vybírala společně jen na zkoušení kvůli poslednímu kusu, sehnali jsme ji v jednom malinkém butiku Jeans and X a mamče musím poděkovat za ten skvělý vkus ♥

      Vymazat
  14. Taky jsem ráda, že jsem ten tangle teezer nakonec dostala, i když k narozeninám. Za tu dobu si ho ale oblíbil přítel, který pod stromečkem našel konečně svůj :)

    OdpovědětVymazat
  15. tangle teezer mám úplně ten samí!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkné dárky moc se mi líbí ty naušnice! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ! :) Náušničky jsou pěkné :)

      Vymazat
  17. Nádherné dárky!! btw máš krásnou kvalitu fotek čím fotíš???;-) jinak nádherný blog!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ! <3
      Jinak fotím starším foťáčkem Fujifilm Finepix s7000 :) už mi dost zlobí, ale fotí hezky.

      Vymazat
  18. Moc pěkné dárky jsi dostala!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné dárky :) No, Justina T. bych pod stromkem taky uvítala:):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se ještě dočkáš při nějaké příležitosti ;)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥