neděle 22. prosince 2013

Christmas tag / Vánoční tag

Krásný den dámy
Tak kdo už se těšíte na Štědrý den? Já docela ano, a to na tu celodenní pohodu v rodinném kruhu.
Já jsem ještě chtěla stihnout jako další většina oblíbený Vánoční tag, protože jsem ho točila na video, ale opět zbytečně kvůli paměti a budu si muset počkat na lepší techniku.
Nezbývá mi tedy nic jiného, než se o Vánocích vypsat a otázky jsem spletla z několika tagů dohromady. Tak jdeme na to

1. Kdy se začneš opravdu těšit na Vánoce?
Upřímně je to každým rokem jinak. Někdy se těším 14 dní předtím, někdy mi stačí den předem.

2. Pořád dostáváš adventní kalendář? 
Ano a nijak v tom nevidím nic špatného. Myslím, že ten, kdo si chce tuto Vánoční tradici zanechat, tak si ho hned může frčet koupit :)
Jsem však jako většina trochu nespravedlivá a nikdy nesním jednu čokoládku za den ..

3. Jaké jsou tvé oblíbené filmy?
Mezi mé nejoblíbenější filmy patří asi klasika Sám doma, na to se dívám každý rok. Potom asi animovaný Shrek, i když to vlastně není vánoční, ale mám ho ráda a potom u mě vedou pohádky. Ovšem ne všechny, ale nejradši mám Šíleně smutnou princeznu, Třetího prince, Z pekla štěstí a ruský Mrazík. 


4. Jak probíhá tvůj typický Štědrý den?
Tradičně se ráno budíme a ještě v posteli koukáme na pohádky. V poledne už jí máme v obývacím pokoji zapnutou s pohádkami jako kulisu a děláme slavnostní oběd a připravujeme jídlo na večer. Odpoledne bývá vánoční pohoda, jí se cukroví a večer se připravuje večeře, po večeři se celá rodina poskládá na pohovce a čeká se na dárky, které jeden rozdává. 
Potom už se jen popíjí, slaví, ujídá, kouká na filmy a povídají se historky.

5. Co máte na Štědrovečerní večeři?
Většina z nás kromě naší mamči kapra nejíme, takže máme hlavně kuřecí řízky nebo vinné klobásy s bramborovým salátem. Někdy děláme i hrachovou polévku.

6. Máte nějaké Vánoční rodinné tradice?
Rodinné maximálně snad ta, že každým rokem rozdávám dárky já. Jak to bude letos, nevím. Ostatně občas rozkrajujeme jablko, necháváme plout ořechové skořápky se svíčkami po vodě nebo házíme botou. Zlaté prasátko jsme bohužel nikdy neviděli.



7. Jaké jsou tvé oblíbené Vánoční písničky?
Zbožňuji písničku ''Wham-Last Christmas'' nebo od Beatles ''War is over'' :)

8. Živý nebo umělý stromeček?
Snad do mých 14 let jsme měli vždy živý stromeček hlavně kvůli jeho zdravé vůni a že je obrovský. Teď už máme bohužel umělý, i když je celkem velký, vypadá hezky a nemusí se za něj každý další rok platit, protože jsou stromečky čím dál dražší.

9. Jaký je tvůj oblíbený produkt v zimě a o Vánocích?
Na zimu jsou to celkově nejvíc balzámy jakéhokoliv druhu, hlavně ať účinkují!
Jinak mám ráda másla a tělová mléka, která mají vánoční vůně, například cukrové nebo vanilkové.



10. Oblíbená Vánoční vůně?
To už jsem trochu naznačila. Nejvíce mi lahodí vanilková vůně, mám ráda vůni čerstvých mandarinek a pomerančů a také třeba vůně vánočního koření.

11. Co děláš o Vánočních prázdninách?
Činnosti se samozřejmě rok co rok mění, nicméně letos mám na plánech většinou dospávání hodin, které jsem nenaspala na internátě, vídání se s nejlepšími přáteli, vánoční koncert, výlet do oblíbeného města a focení, Silvestr na chatě s mojí drahou Kate a přáteli a samozřejmě vánoční pohodička v posteli s čajem, dobrými filmy nebo blogy :)

12. Co si nejvíce přeješ k Vánocům?
Štěstí a hlavně, ať jsme všichni zdraví a ať je naše rodina šťastná <3



Doufám, že se Vám tag líbil, i když jste ho už určitě četli a napište mi, jak trávíte Vánoce vy! Mějte se krásně, přeji Vám nádherné a šťastné Vánoce a hlavně se usmívejte !







1 komentář:

  1. Taky jsem blázen do balzámu na rty, mám je všude po kapsách u kabátů,ve všech kabelkách atd :-D Veselé Vánoce i Tobě :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥