neděle 17. listopadu 2013

Favourite cosmetic - November

Zdravím milé slečny
Chtěla bych vám představit pár záchranářských/nejlepších/skvělých produktů, které si nemůžu vynachválit. Určitě jich většinu znáte, a tak si myslím, že budete mít třeba podobný názor. V poslední době mi přišlo strašně moc slev na hodně kosmetiky, tak alespoň bude co recenzovat :) 
Myslím, že některé kupony na kosmetiku využiji hlavně jako dárečky ostatním.
A teď k vybraným věcem :

1. Pudr Rimmel Stay matte - myslím, že s tímto zázrakem se mnou všichni budete souhlasit, protože jsem na tento pudr nečetla snad ani jednu negativní recenzi a i já jsem s ním nadmíru spokojená. Mám ho koupený už potřetí a rozhodně ho budu vlastnit nadále.
Nejen, že se perfektně nanáší, ale bezvadně zmatní pleť a vydrží po celý den.

2. BB cream Rimmel London - tahle rádoby náhražka make upu mi udělala víc než dobře svým účinkem. Zdá se mi lepší než všechny make-upy dohromady díky své konzistenci a skvěle se nanáší. Používám ho společně právě s pudrem ↑ a vzniká z toho skvělá kombinace.
Tento světlý má dobrou barvu,která mi vyhovuje a nemůžu si na něj vůbec stěžovat.
Zakryje téměř všechny nedostatky a je jemný, tudíž pleť nijak nezatěžuje.

3. Balzám Yves Rocher - maličký zázrak velikosti jednoho prstu mi doufám vystačí na zimu a je pro mě hned po medovém balzámu od Avonu druhým nejúčinnějším pomocníkem pro mé rty. Asi jako většina z nás trpím i já v zimě popraskanými rty, takže jsem za tento voňavý kokosový balzámek ráda. Té vůni byste neodolaly ! 

4. Olej na konečky vlasů Balea - shodneme se na tom, že Baleu máme rádi a hodlala jsem vyzkoušet i tento olej, který mi za cenu nějakých 60ti korun přišel vhodný.
Včetně neuvěřitelné vanilkové omamné vůně mě pozitivně překvapil a myslím, že jsem s ním dost spokojená a nepotřebuji nějaké dražší značky. Vlasy se zdají jemnější, příjemně voní.
Vím, že jste tuto recenzi chtěly, a proto ho dávám rovnou do oblíbenců :)

5. Kajalová tužka na oči Rimmel London - ano a poslední oblíbenec opět od nejoblíbenější značky a používám ji už také poněkolikáté. Tekutých linek jsem měla už po krk a jelikož bez horních linek nedám většinou ani ránu, zkusila jsem kajalovou tužku a nelituji.
Tato má speciálně ořezávátko na konci tužky a k tomu (můžete vidět) pěnový aplikátor na rozmazání na Smoky eyes. Drží celý den, tudíž nemusím nervit kvůli rozmazání, haha .. 

Toť ode mě dnes vše, za chvíli mizím zase na intr a opět do školních nervů.
Pokud nějakou z těchto věcí vlastníte, připište svůj názor, ráda si přečtu vaše komentáře.
Pac a pusu, Nikky


12 komentářů:

  1. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovědětVymazat
  2. BB od Rimmelu mám jen ze vzorečku a musím říct, že mi také vyhovoval :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně ale stojí za celou koupi balení :)

      Vymazat
  3. púder mám a som spokojná :)
    pozývam ťa ku mne na GA

    CHRISTMAS GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. přesně tenhle pudr používám už velice dlouho. já jsem z něho nadšená. za mě neznám lepší! vždycky má chuť vyzkoušet nějakou novinku, potom ale skončím u tohohle :). Já mu dávám všech deset hvězdiček :-)!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé produkty! :) Moc by mě tedy zajímala ta recenze na ten olejíček od Balei, jestli se ti třeba zlepšila kvalita vlasů :). Přemýšlím totiž dost o něm.:))

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusím ještě udělat recenzi zvlášť :) ale vlasy se trochu zlepšily, hlavně teda konečky :)

      Vymazat
  6. Ten pudr a BB Cream vlastní mamča, a je s ním moc moc spokojená. Já bohužel pudr ani make-up nepoužívám. :)

    A moc děkuji za tvůj milý komentář, moc mě to potěšilo, vážně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec za co děkovat, já děkuji ! <3
      Nepoužíváš? já tedy make up také ne, přijde mi nepříjemný, BB ale občas ano, když mám kvůli práškům třeba horší akné :)

      Vymazat
  7. Olejček Balea vonia fakt krásne a veľmi rýchlo mi s ním uschnú vlasy, inak zázraky nerobí, ale zatiaľ som ideálny a zázračný olej nenašla.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥