pondělí 9. září 2013

Box4pet

Krásný den slečny. Dnes jsem slíbila článek o zásilce krabičky pro mazlíčka.
Abych uvedla pro ty,co ještě tento projekt neznají - jedná se o velkou krabici se vším možným,co mají domácí mazlíčci (zatím psi a kočky) rádi, ať už jsou to hračky,jídlo nebo cokoliv jiného v ceně 299,- a do krabice většinou přijde dohromady 9 nebo 10 věcí.
Vždy je v krabici měsíční představitel věcí v papírové formě, kde máte přesně napsáno, o jakou věc,popřípadě k čemu se používá. Je to vlastně stejné jako kosmetické krabičky.
Více se můžete dozvědět přímo TADY 

Abych pravdu řekla,tak až takovou velkou krabici jsem nečekala.
Tím samozřejmě lépe,box je jednoduchý s nálepkou loga.

V boxu na vás čeká spoustu věcí zahrabaných v hnědém krepatém papíru.

V krabici také můžete čekat dva časopisy přizpůsobené vašemu zvířátku, různé propagace a nabídky značek + nějaké slevové poukazy.
/jmenovka/jako dárek prázdninové edice - samolepka na zeď/hračka č.1/hračka č.2/kočičí maso Felix/kočičí pamlsky Felix/květinový šátek na obojek/my darling
Jsem docela s boxem spokojená,i když mi zásilka trvala docela dlouho k dodání.

Pořídili jste už něco takového svému mazlíčkovi nebo máte v plánu? :) 

5 komentářů:

  1. Vidím, že to asi koupím mému psíkovy na vánoce :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já už bohužel žádné zvířátko nemám no. Ale kočičku jsem chtěla. :D Jinak je to docela výhodné. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výhodné to určitě je,tak zkus kočičku ;D :)

      Vymazat
  3. ahoj taky jsme objednala... ty jsi tam nemela ty zelene pamlsky a konzervu od znacky granatapet?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se,zapomněla jsem dodat,že jsem nestihla vyfotit dva balíčky vzorků granulí+konzervu,jelikož to už bylo zabavené. I ta zelená pixlička se nám vytratila někam do kuchyně :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥